اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر شهرستان کنگان خبر داد

عضویت 3 هزار نفر در سازمان جوانان هلال احمر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس هلال احمر شهرستان کنگان از عضویت 3 هزار نفر در سازمان جوانان هلال احمر کنگان خبر داد.

عضویت 3 هزار نفر در سازمان جوانان هلال احمر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان ابراهیم هوشمندیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تلاش بسیار زیادی برای رشد و توسعه شهرستان انجام داده و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

رئیس هلال احمر شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: هلال احمر شهرستان کنگان از شش سال گذشته تاکنون به پیشرفت‌های زیادی دست یافته و آمار و ارقام موجود نشانگر این مسئله است که همگی ثمره تلاش و همکاری دلسوزانه عزیزانی است که همواره همراه ما بوده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون 700 نفر عضو جمعیت داوطلبان هلال احمر شهرستان هستند که این رقم از به‌کارگیری نیروی جوان را ارزشمند دانسته و ارج می‌نهیم.

هوشمندیان از عضویت 3 هزار نفر در سازمان جوانان هلال احمر کنگان خبر داد و گفت: تعداد سه هزار نفر عضو سازمان جوانان و در تشکل‌های دانشجویی، شاخه‌های دانش‌آموزی، غنچه‌های هلال، طلاب، روستایی و آزاد آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی در ارتباط با عملکرد هلال احمر در حمایت از زلزله‌زدگان اخیر بیان داشت: جمعیت هلال احمر با برپایی چادرهای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سطح شهر و روستاهای شهرستان و استقرار صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی در مساجد و همچنین نامه‌نگاری با تمام مسئولان ادارات و نهادها و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی آمادگی خود را برای تحویل و در اختیار گذاشتن اقلام موجود به مردم زلزله‌زده آذربایجان، همکاری همه جانبه خود را اعلام داشت.

این مسئول ادامه داد: شهرستان کنگان پایتخت انرژی اقتصادی ایران است و با توجه به پتاسیل‌های موجود در منطقه و همچنین وجود پالایشگاه‌ها و شرکت‌های عظیم پارس جنوبی، می‌طلبد که همکاری مردم شریف این شهرستان و مسئولان و مدیران شرکت‌ها با هلال احمر قوت بیشتری بگیرد و حمایت آنها موجب رضایت مردم از عملکرد این خدمتگزاران همیشه در صحنه بشود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول