اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی لرستان خبر داد

لرستان آمادگی میزبانی مسابقات کبدی آسیایی را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی لرستان گفت: لرستان آمادگی میزبانی مسابقات کبدی آسیایی را دارد.

لرستان آمادگی میزبانی مسابقات کبدی آسیایی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدرضا راستگو عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با تاکید بر اینکه این نخستین تجربه استان برای میزبانی مسابقات آسیایی است، گفت: استان لرستان آمادگی نخستین‌ میزبان مسابقات آسیایی کبدی سالنی پنج نفره را دارا است.

وی با بیان اینکه تیم کبدی لرستان جزو سه تیم برتر کشور است، افزود: این هیئت از سال 84 در سطح لرستان فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون 260 نفر عضو دارد.

رئیس هیئت کبدی لرستان گفت: از این تعداد ورزشکار 200 ورزشکار آقا و 60 ورزشکار خانم هستند.

راستگو یادآور شد: مشکل اصلی هیئت کبدی نبود سالن تمرین بود که با همت مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اواخر سال گذشته خانه کبدی در خرم‌آباد راه‌اندازی شد.

رئیس هیئت کبدی لرستان گفت: در سال گذشته در رده بانوان تیم کبدی لرستان در مسابقات کشوری سوم شدند.

وی از برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه سه در لرستان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها در خرم‌آباد طی یک ماهه آینده برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کبدی لرستان گفت: در حال حاضر یک تیم بانوان و دو تیم آقایان سالنی پنج نفره و هفت نفره در لیگ برتر هستند.

راستگو یادآور شد: مهم‌ترین مشکل هیئت کبدی لرستان مشکل اسپانسر و نبود یک مکان مناسب برای تمرین سه رشته ورزشی در لرستان است.

رئیس هیئت کبدی لرستان گفت: باید مسئولان استان در این زمینه با جدیت بیشتری پی‌گیر امورات آن باشند، زیرا این فرصت می‌تواند باعث نشان توانمندی لرستان در تمام زمینه‌ها باشد.

وی افزود: ما آماده برگزاری مسابقات آسیایی هستیم و این مسابقات با حضور قهرمانان جهان و آسیا نظیر هندوستان و پاکستان و کشورهای آسیای شرقی در لرستان انجام می‌شود که حکم مسابقات جهانی را دارد و نشان می‌دهد، سطح برگزاری آن خیلی بالا است.

رئیس هیئت کبدی لرستان گفت: طی مذاکراتی که با فدراسیون کبدی کشور صورت گرفته لرستان برای برگزاری مسابقات قهرمانی سالنی پنج نفره آسیا انتخاب شد که البته قرار بود این مسابقات در یکی از شهرهای شمال‌غربی کشور برگزار شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول