اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در گتوند

4000 عنوان کتاب برای بازدید و خرید عمومی به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: در آستانه سال جدید تحصیلی نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌‌افزار در شهرستان گتوند گشایش یافت.

4000 عنوان کتاب برای بازدید و خرید عمومی به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، عصر امروز در این نمایشگاه که در محل اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند برپا شده است با استقبال کم‌نظیر مردم و به ویژه جوانان روبه‌رو شده است.

فرماندار گتوند در این باره در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 4 هزار عنوان کتاب در قالب 15 هزار جلد و در کنار آن نیز نمایشگاه نرم‌افزار و محصولات فرهنگی برپا شده است.

قدرت‌الله امانی‌پور افزود: با استقبال خوبی که مردم و به ویژه جوانان از این نمایشگاه کرده‌اند تا 10 روز دیگر این نمایشگاه برپا خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات دولت در این شهرستان خاطرنشان کرد: سالانه بیش از یک‌هزار و 500 نفر تا 2 هزار نفر در سطح شهرستان گتوند اشتغال‌زایی می‌شود که در این خصوص رکورد بسیار خوبی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به برخی از آمار اشتغال‌زایی در سطح شهرستان گتوند در سال‌های گذشته افزود: در سال‌های گذشته بیش از 1384 تا کنون بیش از یک‌هزار و 249 نفر در ادارات دولتی شهرستان گتوند استخدام رسمی شده‌اند. 

امانی‌پور تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم احداث بیمارستان در این شهرستان بوده که خوشبختانه هم‌اکنون این بیمارستان 36 تختخوابی با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد در حال تکمیل است و به‌‌زودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: طرح مسکن مهر نیز همزمان با سراسر کشور در این شهرستان با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در حال تکمیل است و طی چند مرحله تعداد 531 واحد خود مالکی و 11 واحد گروه‌های ساخت به بهره‌برداری رسیده‌اند و 64 واحد گروه‌های ساخت در شهر گتوند نیز با پیشرفت 90 درصد در حال ساخت است.

امانی‌پور افزود: از دیگر پروژه‌های شهرستان می‌توان به احداث سالن نمایش زنده‌یاد قیصر امین‌پور مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و ساختمان راهداری گتوند با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال، احداث مرکز بهداشتی درمانی شهر سماله در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و اعتبار 2 میلیارد و 540 میلیون ریال و عملیات گازرسانی به دو شهر و 20 روستا در بخش عقیلی با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال اشاره کرد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول