اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت گتوند خواستار شد

لزوم رفع مشکلات بهداشتی در کشتارگاه گتوند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت گتوند خواستار رفع مشکلات بهداشتی در کشتارگاه شهرستان گتوند شد.

لزوم رفع مشکلات بهداشتی در کشتارگاه گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند بیژن حسین‌پور صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مسئله کشتارگاه گتوند است که باید هر چه سریع‌تر وضعیت آن توسط شهرداری بهبود پیدا کند.

وی افزود: بازرسان شبکه بهداشت و درمان نیز به طور مرتب از تمام نانوایی‌ها و مغازه‌داران و مساجد و سایر مکان‌های مورد نظر بازرسی به عمل می‌آورند اما درباره بهبود وضعیت کلی بهداشت و درمان نیازمند همکاری سایر ادارات و نهادها همچون راه و شهرسازی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مسائل مهم نحوه استفاده کشاورزان از سموم کشاورزی است که بسیار مهم است و متأسفانه برخی کشاورزان منطقه در این خصوص توجیه نشده‌اند و به درستی از سموم استفاده نمی‌کنند لذا لازم است تا جهاد کشاورزی با برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی این مسئله را حل نماید.

حسین‌پور افزود: متأسفانه کشتارگاه گتوند هم اکنون دچار مسائل و مشکلاتی است و شهرداری گتوند باید هرچه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کند.

وی تأکید کرد: از شهرداری جنت مکان به دلیل فعالیت‌های بسیار خوبی که در رابطه با بهداشت و سلامت انجام داده است تقدیر می‌شود و این اقدامات باید در دیگر شهرهای گتوند نیز انجام شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول