اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای جنوب غربی تهران:

تصفیه‌خانه فاضلاب کهریزک آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای جنوب غربی تهران گفت: با اتمام عملیات اجرایی و سازه‌ای، تصفیه‌خانه فاضلاب کهریزک آماده بهره‌برداری است.

تصفیه‌خانه فاضلاب کهریزک آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس به‌نقل از روابط عمومی آبفای استان تهران، موسی پرویزی افزود: همزمان با اجرای چند طرح بزرگ آب‌رسانی و ساخت و تجهیز مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ به‌ویژه در طرح‌های مسکونی مسکن مهر در شهرهای اسلام‌شهر، حسن‌آباد، رباط کریم و شهر جدید پرند که شامل ده‌ها پروژه بزرگ و کوچک و خطوط انتقال و مخازن است، عملیات احداث چهار پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای اسلامشهر، رباط کریم، کهریزک و پرند نیز در حال اجراست.

مدیرعامل آبفای جنوب غربی تهران با اشاره به اینکه تمامی زمین‌های تصفیه‌خانه‌های مورد اشاره تملک و محصور شده‌ است، بیان کرد: هر کدام از این پروژه‌ها با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است و از آن جمله تصفیه‌خانه فاضلاب کهریزک رو به اتمام است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح در اسفندماه سال 88 در زمینی به مساحت شش هکتار و با اعتباری افزون بر 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی شرکت آغاز شد.

پرویزی با تاکید بر اهمیت نقش تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در جلوگیری از آلایندگی محیط زیست اظهار امیدواری کرد: با تامین به‌موقع اعتبارات، دیگر پروژه‌های تصفیه‌خانه‌های در دست اقدام و انجام به مرحله اتمام و بهره‌برداری برسند.

گفتنی است، تصفیه‌خانه فاضلاب کهریزک تا پایان شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول