اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‌آموزان هرمزگانی در مسابقات مدارس کشور برگزیده شدند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان هرمزگانی در سی‌امین دوره مسابقات فرهنگی هنری مدارس کشور برگزیده شدند.

دانش‌آموزان هرمزگانی در مسابقات مدارس کشور برگزیده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دانش‌آموزان هرمزگانی در سی‌امین دوره مسابقات فرهنگی هنری مدارس کشور که به میزبانی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی و شمالی و همدان برگزار شد به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

این مسابقات در رشته شعر و داستان به میزبانی استان‌های همدان و کهگیلویه و بویراحمد و مسابقات سرود و نمایش به میزبانی دو استان خراسان رضوی و شمالی با حضور گروه‌های منتخب سراسر کشور برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 38 دانش‌آموز از استان هرمزگان در قالب گروه سرود، نمایش، شعر، داستان و هم‌چنین هنرهای تجسمی به عنوان برگزیده کشوری برای استان هرمزگان افتخار کسب کردند.

براساس این گزارش، الناز فولاد‌پور در رشته عکاسی، هیلا کنگی، صدیقه حسینی، خاطره دادآفرین و زیبا حاتمی‌نیا در رشته رودوزی، زهرا نبی‌پور در رشته قالی‌بافی، مهسا روشن‌قیاس در رشته بسته‌بندی، زهرا بهرامی، فائزه ملاح و اسماعیل جعفری در رشته داستان‌نویسی، محمد گلبازی در رشته جاجیم‌بافی، پاکزاد فراری در رشته شعر، آتنا سنگرزاده در رشته پاستا و هم‌چنین گروه سرود پسران میناب و گروه نمایش عروسکی بندرلنگه از جمله برگزیدگان کشوری استان هرمزگان هستند.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول