اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با فارس:

منافقان هم در بین بازداشت‌شدگان زلزله ‌هستند/تشریح اهداف دستگیرشدگان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی تعداد دستگیرشدگان که به دنبال بهره‌برداری سیاسی و مقاصد خاص خود از زلزله ارسباران بودند را بالای 20 نفر اعلام و کرد و گفت: بین دستگیرشدگان منافقین نیز هستند.

منافقان هم در بین بازداشت‌شدگان زلزله ‌هستند/تشریح اهداف دستگیرشدگان

اسماعیل اسماعیل‌زاده امروز در حاشیه مطبوعاتی با اصحاب رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در جریان زلزله اخیر استان یک عده شبکه‌های معاند از اتاق فرمان خود در خارج از کشور به دنبال اهداف مغرضانه‌ای بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: افرادی وابسته به گروه‌هایی همچون وهابیت، بهائیت، منافقان و ضدانقلاب قصد بهره‌برداری سیاسی از حادثه تلخ زلزله در شهرهای اهر، ورزقان و هریس را داشتند که هدف اصلی آنان کمک به زلزله‌زدگان نبود بلکه به دنبال اهداف خود در منطقه بودند که خوشبختانه با همکاری نیروهای مستقر امنیتی شناسایی و بازداشت شدند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه افراد دستگیر شده در قالب امدادگر وارد منطقه شده بودند، افزود: در بین دستگیرشدگان همچنین زندانی فراری نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی در کنار امدادگران وظیفه خود می‌داند به زلزله‌زدگان کمک و یاری رساند، اقدامات ویژه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مناطق زلزله‌زده ارسباران در کاهش تلفات جانی و مالی مردم آسیب‌دیده در سه شهرستان و روستاهای تابعه حائز اهمیت است.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: بعد از زلزله با تمهیدات نیروی انتظامی جرائم در ورزقان، اهر و هریس نیز کاهش یافته است.

پیش از این استاندار آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به دستگیری افرادی که در پوشش و با عنوان امدادرسان به زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی اقدام به شایعه‌پراکنی برای تشویش اذهان مردم زلزله‌زده می‌کردند، گفته بود: این جریان رسانه‌ای با اعزام نفرهای خود در قالب امدادگر و توزیع اجناس تاریخ‌گذشته به نوعی علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کرد که با آگاهی از این ترفند آنان دستگیر و بازداشت شدند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول