اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

مدیران سفارش‌ناپذیر محبوب مردم و دولت هستند

خبرگزاری فارس: وزیر کشور انتصاب مدیران سفارش‌ناپذیر را یکی از خواسته‌های دولت و مردم دانست و از استانداران خواست تا نسبت به گماشتن چنین مدیرانی دقت داشته باشد.

مدیران سفارش‌ناپذیر محبوب مردم و دولت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصطفی محمدنجار عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم کهگیلویه و بویراحمد در جمع حاضرین، اظهار کرد: اینکه می‌گویند دولت نباید در سال آخر کار خود استانداران را تغییر دهد مورد قبول ما نیست و از نظر دولت و سیاست‌های آن برای خدمت به مردم یک ثانیه هم یک ثانیه است.

وزیر کشور بیان کرد: اکنون سال 91 است و دولت در سال 92 به کار خود پایان می‌دهد، پس سال آخر کار دولت نیست و دو سال مانده به عمر دولت این تغییر مؤثر خواهد بود.

محمدنجار ادامه داد: باید این را هم گفت که با شروع به کار دولت بعدی بلافاصله استانداران تغییر نمی‌کنند که ما بگوییم تنها چند ماه به پایان دولت باقی مانده است، اگر استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد کارنامه خوبی داشته باشد ممکن است در دولت بعد هم تغییر نکند.

وی گفت: این تغییر هدفی را دنبال می‌کند و یک پشتیبانی را همراه خود دارد که امید است نتایج آن به نفع مردم هر دو استان کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل باشد.

وزیر کشور با رد برخی اظهارنظرها در مورد به مصلحت نبودن تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد به ما گفته که لحظه به لحظه این دولت برای ما مهم است و ما برای آن برنامه و طرح داریم حالا چه برسد به اینکه یک سال دیگر از عمر دولت دهم باقی مانده است.

* مشورت دادن به مسئولان نباید زوری باشد

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش انتصاب مدیران سفارش‌ناپذیر را یکی از خواسته‌های دولت و مردم دانست و از صابری استاندار جدید این استان خواست تا نسبت به گماشتن چنین مدیرانی دقت داشته باشد.

محمدنجار تصریح کرد: انتصاب افراد قوی و معتقد به سیاست‌های دولت بسیار مهم است و در این راه مشورت دادن و مشورت کردن خوب است ولی این به منزله این نیست که بخواهیم به زور مشورتی را یا نظری را غالب کنیم.

وی تاکید کرد: هر کسی باید کار خود را بکند و ما مشورت کردن را وظیفه خود می‌دانیم ولی باید مدیرانی انتصاب شوند که به فکر کار برای مردم و مورد پذیرش آن‌ها باشند نه سفارش‌پذیر و ناکارآمد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: صابری برای کار در کهگیلویه و بویراحمد یک نفر است و برای پیشرفت و توسعه این استان نیازمند همدلی و همکاری همه مسئولان و نمایندگان هستیم.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول