اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری:

همایش بزرگ حجاج چهارمحال و بختیاری پایان شهریور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همایش بزرگ حجاج این استان پایان شهریور امسال در مصلای امام ‌خمینی شهرکرد با حضور زائران حرم امن الهی و گنبد خضرای نبوی برگزار می‌شود.

همایش بزرگ حجاج چهارمحال و بختیاری پایان شهریور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی عصر امروز در نشست ستاد برگزاری هفته حج در این استان از حج به عنوان حرکتی الهی و عامل وحدت مسلمانان جهان یاد کرد و گفت: وحدت مسلمانان جهان، ایجاد همدلی و انسجام در مقابل دشمنان از ابعاد اجتماعی حج است.

وی تأکید کرد: حج حرکت بزرگ الهی بوده و انجام آن با نیت خالصانه موجب تأثیر در دنیا و آخرت مسلمانان می‌شود.

جلالی حج را اقدامی سیاسی و اجتماعی در مناسبات مسلمانان برشمرد و افزود: رابطه مسلمانان عالم می‌‌تواند برای بهبود اقتصادی و تغییر وضعیت اجتماعی همدیگر بسیار مؤثر باشد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری به ابعاد فردی حج اشاره و تصریح کرد: حج در مسائل فردی به عنوان یک عمل عبادی برای حاضر شدن در بهترین مکان و زمان ویژه‌ به منظور عبادت و بندگی برای انسان در نظر گرفته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری به برگزاری همایش بزرگ حجاج این استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: این همایش پایان شهریور امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با حضور زائران حرم امن الهی و گنبد خضرای نبوی برگزار می‌شود.

جلالی خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش برگزاری نمایشگاهی تدارک دیده شده که تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این فریضه الهی می‌توانند در این نمایشگاه شرکت و اقدام به برپایی غرفه با ارائه آثار حج کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دو ایستگاه سلامت و پاسخگویی به شبهات دینی نیز در حاشیه این همایش و نمایشگاه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول