اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

استادیوم چمران آمل تا پایان سال مالی 91 به سرانجام برسد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: باید تکلیف ورزشگاه و استادیوم شهید چمران این شهرستان هرچه زودتر مشخص شده و تا پایان سال مالی 91 به سرانجام برسد.

استادیوم چمران آمل تا پایان سال مالی 91 به سرانجام برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشگاه مهرگان این شهرستان بیان داشت: شهرستان آمل در مقایسه با چند سال پیش در امر ورزش پیشرفت بسزایی را در استان به خود می‌بیند.

وی افزود: جوانان با آتیه و آینده‌دار این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی توانستند در سطح کشور لیاقت‌های خود را به اثبات برسانند همچنین باید این بالندگی و افتخارات هر روز بیشتر مشاهده شده و این موقعیت‌ها را به عنوان یک فرصت تلقی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه ایران کشوری جوان است، گفت: کشوری که جوانان آن با ورزش عجین باشند آن کشور بیمه است و در مقابل هر توطئه و هجمه استکبارگران مقاومت و ایستادگی دارد.

وی با اعلام اینکه باید مقابل انواع تهاجم فرهنگی کشورهای استکباری در حفظ و تقویت روحیه نشاط جوانان بکوشیم، ابراز داشت: دشمنان از جوانان و روحیه دشمن‌ستیزی آنها به شدت وحشت دارند.

اکبرزاده با تشویق سرمایه‌گذاران به ساخت و ساز در امر ورزش تصریح کرد: مسئولان آمل این آمادگی را دارند تا با سرمایه‌گذاران به مناسب‌ترین شکل همکاری کرده و سرمایه‌گذار بدون نگرانی در این بخش ورود پیدا کند.

فرماندار آمل با اشاره به ساخت اماکن ورزشی در بخش‌ها یادآور شد: در سطح روستاها نیز ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی که سنتی اداره می‌شدند را مدیریت کردیم تا با در اختیار قرار دادن اداره ورزش و جوانان برای آنها اعتبار در نظر بگیریم.

این مسئول با اعلام اینکه در هفته دفاع مقدس پروژه‌های ورزشی متنوعی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: زمین چمن مصنوعی چند منظوره ایثارگران سپاه این شهرستان یکی از این پروژه‌ها است.

اکبرزاده در مورد نیمه‌کاره بودن استادیوم شهید چمران این شهرستان که چند سالی در حال ساخت است، گفت: باید تکلیف این ورزشگاه هرچه زودتر مشخص شده و تا پایان سال مالی 91 به سرانجام برسد.

سرمایه‌گذار و مدیرعامل زمین چمن مصنوعی ورزشگاه مهرگان آمل نیز در این مراسم بیان داشت: برای ساخت این زمین چمن مصنوعی حدود یک میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه شده که برای آن از الیاف هلندی استفاده شده که از مرغوب‌ترین الیاف‌های مصنوعی در دنیا است.

وحید خندان متذکر شد: این زمین چمن در ابعاد 40 در 22 متر ساخته شده که با احتساب فضاهای کناری دارای حدود 880 مترمربع مساحت است.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول