اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

مدال‌آوران طلایی پارالمپیک 20 میلیون تومان پاداش می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به نشست ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک با استاندار کرمان گفت: در این نشست مقرر شد به ورزشکارانی که مدال طلا کسب کنند مبلغ 20 میلیون تومان پاداش داده شود.

مدال‌آوران طلایی پارالمپیک 20 میلیون تومان پاداش می‌گیرند

محمد فولادی‌ماهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تبریک کسب دو مدال طلای زهرا نعمتی و پیمان نصیری ورزشکاران کرمانی عضو تیم ملی تیراندازی با کمان و دوومیدانی اعزامی به رقابت‌های پارالمپیک لندن اظهار داشت: این افتخارآفرینی ارزشمند را به ملت سرفراز ایران و مردم دیار کریمان تبریک می‌گویم.

وی افزود: قطعا این موفقیت‌های بسیار ارزشمند یک‌باره حاصل نشده و این ورزشکاران با اتکا به برنامه‌ریزی‌های خود و مربیانشان با هدف و برنامه‌ریزی از قبل گام به این مسابقات گذاشته‌اند و من به عنوان متولی ورزش استان باید از نقش حمایتی خانواده‌های این ورزشکاران، مسئولان سابق ورزش استان کرمان در همه عرصه‌ها و مربیان این ورزشکاران تقدیر کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها در ایجاد انگیزه در ورزشکاران گفت: رسانه‌ها نیز با انتشار اخبار و مصاحبه‌هایی پیرامون مسائل مختلف ورزشکاران در آنها ایجاد انگیزه می‌کنند.

وی عنوان کرد: این قهرمانی‌ها موجی از شادی و نشاط  را در شهر و استان کرمان به راه انداخته است و این مسئله باز هم مهر تاییدی بر نقش ورزش در ایجاد شادی و نشاط در جامعه است.

فولادی‌ماهانی تصریح کرد: چهار کرمانی در مسابقات پارالمپیک لندن در عضویت تیم‌های ملی کشورمان هستند که از این بین دو نفر از ورزشکاران کرمانی موفق به کسب مدال طلا شدند که این تعداد مدال یک سوم مدال‌های طلای کاروان کشورمان از این مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم کسب این موفقیت‌ها پایه‌گذار رشد و توسعه ورزش استان کرمان در سال‌های آتی شود، ورزش کرمان ظرفیت و استعدادهای بسیاری دارد و باید با اتکا به برنامه‌ریزی‌های بهتر و استفاده از این ظرفیت‌ها موفقیت‌های آینده در عرصه‌های مختلف ورزش را نشانه گرفت.

فولادی‌ماهانی تصریح کرد: به نظر من ورزشکاران  کرمان به راحتی می‌توانند در قالب تیم‌های ملی در مسابقات المپیک هم نتیجه‌گیری کنند و عنوان به دست آورند.

وی با اشاره به نشست ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک با استاندار کرمان پیش از عزیمت به مسابقات گفت: در این نشست مقرر شد تا به ورزشکارانی که از این مسابقات مدال طلا کسب کنند مبلغ 20 میلیون تومان پاداش داده شود و به مدال‌آوران نقره و طلا از این مسابقات مبالغ 15 و 10 میلیون تومان اختصاص داده شود.

فولادی‌ماهانی خاطرنشان کرد: به زودی و با برگزاری جشن باشکوهی هدایا و پاداش این ورزشکاران به آنها اهدا می‌شود.

وی با قدردانی از اداره کل بهزیستی استان و هیئت جانبازان و معلولان گفت: نباید در هنگام موفقیت‌ها از تلاش و خدمات سایر نفراتی که در موفقیت‌ها دخیل هستند، چشم پوشید، بهزیستی و هیئت جانبازان و معلولان با در اختیار قرار دادن امکانات مادی و معنوی از این ورزشکاران حمایت کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: این اتفاق خوب و ارزشمند معلول اتحاد و همدلی است و  از این پس مسئولیت مسئولان ورزش استان با این موفقیت‌ها سنگین‌تر می‌شود و باید با برنامه‌ریزی  و هماهنگی ورزش بیشتر با بهزیستی و هیئت جانبازان و معلولان بتوانیم از استعدادها و ظرفیت موجود استفاده بیشتری کنیم.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول