اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان:

مراکز علمی کاربردی گلستان در 44 رشته جدید دانشجو می‌پذیرند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان از پذیرش دانشجو در 44 رشته تحصیلی جدید در مراکز علمی کاربردی استان خبر داد.

مراکز علمی کاربردی گلستان در 44 رشته جدید دانشجو می‌پذیرند

حسین مؤمنی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید تلاش‎های بسیاری را انجام داده‎ایم برای اینکه بتوانیم سطح علمی و مهارتی رشته‎های تحصیلی این دانشگاه را افزایش دهیم.

وی افزود: یکی از اقداماتی که آن را از 13 شهریور ماه در همین راستا شروع کرده‎ایم برگزاری جلسات کمیته نظارت و ارزیابی ویژه اساتید حق‌التدریس در این مراکز است.

مومنی خاطر نشان کرد: این جلسات تا 21 شهریور ماه با ارزیابی اساتید مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک، متالوژی، عمران، معماری، حسابداری، اقتصاد، ریاضی و ... ادامه خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان تصریح کرد: هدف از این جلسات ارزیابی اساتید حق‌التدریس از لحاظ علمی و شخصیتی است تا شاهد ارتقای سطح علمی در این دانشگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه 318 استاد در این جلسات مورد ارزیابی قرار می‎گیرند ادامه داد: بعد از پایان این جلسات به اساتید کد مدرسی داده می‎شود و آنها مجاز خواهند بود در تمام مراکز علمی کاربردی سطح کشور تدریس کنند.

مؤمنی افزایش 44 رشته جدید تحصیلی را از دیگر اقدامات این دانشگاه برشمرد و افزود: با توجه به اینکه رویکرد دانشگاه افزایش سطح مهارتی و آموزش تکنیسین‎های ماهر است؛ در همین راستا 44 رشته دانشگاهی را برای سال جدید ارائه کردیم و پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان رشته‎های تحصیلی دامپزشکی، انتقال توزیع آب کشاورزی، پرورش صنعتی گاو، مرتع‌داری، معماری محیط داخلی، مدیریت امور فرهنگی، اطلاعات و طراحی صفحات وب، فیلمسازی، مهندسی فناوری، خدمات الکترونیک، بهداشت محصولات دامی، حسابداری گرایش مالی و ... را از جمله رشته‎های اضافه شده به دانشگاه علمی کاربردی گلستان برشمرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول