اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

برخورداری تمام روستاهای ورامین از نعمت گاز / اطلاع‌رسانی خدمات ضعیف است

خبرگزاری فارس: فرماندار ورامین گفت: در حوزه گازرسانی به تمام روستاهای این شهرستان گازرسانی شده است و ما روستایی نداریم که گاز نداشته باشد که این موضوع نشان می‌دهد که خدمات دولت گسترده شده ولی تبلیغات کم است.

برخورداری تمام روستاهای ورامین از نعمت گاز / اطلاع‌رسانی خدمات ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش محسن منصوری در جمع مسئولان اجرایی ورامین در ارتباط با خدمات صورت گرفته در شهرستان اظهار داشت: در سطح دولت اتفاقات خوبی افتاده است و مسیر خدمت در کشور ما به سمتی می‌رود که همه باید خودشان را وقف مردم کنند.

فرماندار شهرستان ورامین تأکید کرد: هفت سال گذشته هدف دولت مبنی بر کار کردن بوده و کار هم شده است اما مردم خبر ندارند و همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند دولت باید در حوزه اطلاع‌رسانی بیشتر تلاش کند و این گلایه‌ای است که من نیز از مسئولان دولت دارم.

وی خدمات صورت گرفته در این شهرستان را برشمرد و گفت: در حوزه تربیت‌بدنی سرانه ورزشی شهرستان بیش از سه برابر شده، در حوزه راه و شهرسازی نیز مسیر ورامین متحول شده و جاده قم - گرمسار تکمیل شده و بیش از 100 کیلومتر جاده روستایی در حال آسفالت شدن است، مترو به جای خوبی رسیده است، 17 هزار وام مسکن مهر پرداخت شده و این از اتفاقات خوب شهرستان است.

منصوری افزود: آب و فاضلاب منطقه خوب خدمت کرده و اعتبارات چند میلیاردی نیز به آن اختصاص یافته است، خدمت‌رسانی به همه روستاهای شهرستان مطلوب بوده چرا که ما در ورامین روستایی نداریم که دست‌نخورده باقی مانده باشد و حتی با کوچک‌ترین عمل دچار تغییر و تحول شده است و دولت به آنجا رفته و کار انجام داده است.

 

احداث سد ماملو گام بزرگی در مسیر پیشرفت است

فرماندار ورامین ادامه داد: در بحث آب و کشاورزی، فعال شدن سد ماملو اتفاق بزرگی در شهرستان بود و تصفیه‌خانه پشت سد ماملو نیز به‌زودی احداث می‌شود و باید بدانید که این طرح حدود 300 میلیارد تومان خرج برداشته است و گام بزرگی در پیشرفت ورامین محسوب می‌شود.

منصوری بیان داشت: بیش از 7 هزار هکتار زمین با روش آبیاری تحت فشار سیراب می‌شود و 63 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در حوزه گاز نیز به تمام روستاها 100 درصد گازرسانی شده است و ما روستایی نداریم که گاز نداشته باشد که همه این‌ها نشان می‌دهد که خدمات دولت گسترده شده ولی تبلیغات کم است.

وی بیان داشت: بسیاری از ادارات ما در ارزیابی‌های صورت گرفته در استان تهران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند که این موضوع بیانگر در جریان بودن خدمات مسئولان به مردم است.

بخش بهداشت و درمان ورامین پرفروغ است

وی در ادامه در ارتباط با امور صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان شهرستان ورامین عنوان کرد: خدمات زیادی در این بخش صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به تکمیل بیمارستان قرچک با اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار، احداث مرکز بهداشتی درمانی باقرآباد با 200 میلیارد تومان بودجه، طی مراحل پایانی ساخت درمانگاه پردیس قرچک، احداث خانه بهداشت در باقرشهر، ساخت مرکز بهداشت دو طبقه در ولی‌آباد و افتتاح آن توسط وزیر بهداشت، استقرار دو ایستگاه امداد جاده‌ای در قرچک و فعال‌سازی پایگاه امدادرسانی صالح‌آباد اشاره کرد که رضایت‌بخش هستند.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول