اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام سید حسن نصرالله به سومین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی

فرهنگ مقاومت بهترین راه پیشگیری از توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: دبیر کل حزب‌الله لبنان در پیامی به سومین کنفرانس مقاومت اسلامی تاکید کرده است: ارج ‌نهادن به فرهنگ مقاومت به عنوان جنبشی و قیام آزادی‌خواهانه بهترین راه پیشگیری از توطئه‌های دشمنان است.

فرهنگ مقاومت بهترین راه پیشگیری از توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید حسن نصرالله در پیام خود به سومین کنفرانس و جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی که در اصفهان در حال برگزاری است، آورده است: پیروزی‌های اخیر حزب‌الله لبنان و پیروزی غزه در جنگ 22 روزه از جمله دستاوردهای مقاومت اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: مقاومت اسلامی لبنان هیچ وسیله‌ای جز عشق به خداوند و امید به عزت اسلام برای مبارزه با دشمنان در اختیار نداشت اما با توکل به خداوند و پایداری در راه آرمان‌های خود توانست سرزمین خود را از دشمنان باز پس بگیرد.

سید حسن نصرالله در بخش دیگری از این پیام تاکید کرده است: فرهنگ مقاومت به معنای ایستادگی در برابر باطل، عدل در برابر ظلم، آزادی در برابر اسارت و عزت در مقابل ذلت است و هیچ‌گونه منافاتی با شعور و اهداف دیگر ملت‌ها ندارد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از این پیام تصریح کرده است: دشمن صهیونیستی پس از شکست و فرار ذلت‌بار خود از لبنان بسیار بیمناک است در حالی که ما در لبنان هیچ گونه وسیله دفاعی شاخصی نداریم که بتوانیم از ناحیه خشکی و دریا محافظت کنیم.

در بخش دیگری از پیام آمده است: همه دنیا اکنون می‌دانند که سازمان‌های بین‌المللی هیچ اقدام مساعدی که به نفع لبنان بوده و باعث پایبندی رژیم صهیونیستی به قوانین جهانی و بین‌المللی شود انجام نداده‌اند اما مقاومت اسلامی در راه خدا با تمام شجاعت و صلابت استوار و ثابت قدم می‌ماند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول