اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

اردوهای آموزشی گامی مهم برای شخصیت سازی نوجوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه ضمن تقدیر از برگزاری اردوی «ندای بهشت»، اردوهای آموزشی را گامی مهم برای شخصیت سازی در سنین نوجوانی دانست.

اردوهای آموزشی گامی مهم برای شخصیت سازی نوجوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در جمع برگزارکنندگان اردوی فرهنگی آموزشی ندای بهشت اظهار داشت: برگزاری اردوهای علمی آموزشی فرصت‌های خوبی را برای مراوده با دانش آموزان به عنوان شخصیت‌های آینده کشور ایجاد می‌کند.

وی با ابراز رضایت و تقدیر از کار ارزشی انجام شده و برگزاری این اردو افزود: شخصیت سازی در سنین نوجوانی شکل می‌گیرد و چه بسا تلاش‌های بسیاری که در این راستا به واسطه منطبق نبودن بر معنویات به سرانجام نمی‌رسد.

حسینی یادآور شد: این گونه اردوهای ارزشی و کوتاه مدت در درازمدت نتیجه بخش هستند و تأثیر زیادی در خنثی سازی اقدامات تخریبی دشمن که هویت اخلاقی و دینی جوانان را به چالش می‌کشد، دارد.

وی تأکید کرد: باید اهداف چنین اردوهایی برای دانش آموزان تبیین شود و آنان متوجه باشند که اردویی مانند این اردو، فقط تفریحی نیست زیرا اکثر افراد تفاوت میان اردوی آموزشی با تفریحی را متوجه نمی‌شوند.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: شیوه‌های آموزشی نسل جوان به مقتضای سن متفاوت است اما یک شیوه مشترک در این میان وجود دارد و آن برگزاری اردوهای آموزشی است.

وی افزود: در چنین اردوهایی می‌توان به آگاهی بخشی پیرامون مسائل لازم و ضروری چون بحث عفاف و حجاب، ایمان، اخلاق و معنویات پرداخت.

در این مراسم از تلاشگران این اردو تقدیر شد.

اردوی ندای بهشت با همت جمعی از طلاب ابرکوهی و برای دومین سال به مدت 10 روز برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این اردو از برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، ورزشی و مسابقات بهره‌مند شدند.

3/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول