اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر سوریه:

مقاومت اسلامی با فرهنگ دینی آمیخته است

خبرگزاری فارس: سفیر سوریه گفت: مقاومت اسلامی با فرهنگ دینی آمیخته است و ما برای ایستادگی در برابر دشمنان خود تنها به اسلام تمسک می‌جوییم.

مقاومت اسلامی با فرهنگ دینی آمیخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حامد حسن دقایقی پیش در سومین کنفرانس بیداری اسلامی که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: مقاومت در زمانه کنونی سخت و پیچیده است چرا که رژیم صهیونیستی تمام امکانات خود را به کار می‌گیرد تا مقاومت را از میان  بردارد.

وی افزود: کشورهای غربی می‌خواهند خاورمیانه به چند منطقه تبدیل شود و در این خصوص قصد دارند توطئه جدید خود را از طریق سوریه به اجرا گذارند.

سفیر سوریه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی دنبال این است که مقاومت را از بین ببرد و در این راستا اقدامات شومی در سوریه انجام داده است اما مقاومت اسلامی و سوریه با تمسک به دین مبین اسلام در برابر آمریکا و متحدانش ایستادگی ‌می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سوریه پل ارتباطی میان ایران، حزب الله و فلسطین است و دشمنان قصد دارند این پل را خراب کنند، گفت: غربی‌ها و دشمنان مقاومت اسلامی مانند ترکیه، عربستان، قطر، برخی کشورهای همسایه و گروه سعد الحریری از گروه‌های شورشی واقع در سوریه حمایت نظامی و مادی می‌کنند و حتی مجاهدین خلق (منافقین) نیز به آنها کمک مالی می‌کنند.

حسن با بیان اینکه دشمنان با این گونه اقدامات علیه سوریه قصد ایجاد ناامنی و آشوب در منطقه خاورمیانه را دارند، تاکید کرد: امروز ما در یک جنگ به تمام معنا به سر می‌بریم که بر همه دنیا تأثیر مستقیم دارد.

وی اضافه کرد: این جنگ، مقابله حق علیه باطل است و لازم است هوشیاری خود را حفظ کنیم تا خون‌هایی که در این راه به زمین ریخته شده هدر نرود و پیروزی حقیقت را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول