اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت جودوی بابلسر:

بابلسر میزبان مسابقات قهرمانی جودوی مازندران شد

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت جودوی شهرستان بابلسر گفت: مسابقات قهرمانی جودوی مازندران به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

بابلسر میزبان مسابقات قهرمانی جودوی مازندران شد

سید جواد حسینیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بزرگسالان جودوی استان در 17 شهریور در سالن ورزشی نوبخت به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجا که این مسابقه مهم‌ترین مسابقات جودوی استانی است و منتخبان برای مسابقات کشور اعزام می‌شوند بیشتر شهرها در این مسابقات شرکت می‌کنند.

حسینیان با اشاره به اینکه تیم‌های شهرستان‌های چالوس، بابل، قائم‌شهر و ساری از بهترین تیم‌های جودوی استان هستند، بیان داشت: امیدواریم با تلاشی که از ورزشکاران بابلسر سراغ داریم بتوانند حداقل دو مدال کسب کنند.

مسئول هیئت جودوی شهرستان بابلسر وضعیت جودوی این شهرستان را راضی کننده عنوان کرد و یادآور شد: هر چند جودوی شهرستان بابلسر قدمت 20 ساله دارد اما حدود 18ماه است که این هیئت فعالیت خود را به صورت جدی شروع کرده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول