اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد

6 کشته و مجروح در سوانح رانندگی قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین از مجروح و کشته شدن شش نفر در دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

6 کشته و مجروح در سوانح رانندگی قزوین

بهرام زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بی‌احتیاطی در رانندگی در محور مواصلاتی استان قزوین شش کشته و مجروح برجای گذاشت.

وی افزود: روز گذشته در اتوبان قزوین ـ زنجان یک دستگاه کامیونت هنگام حرکت با دو سرنشین یک دستگاه اتوبوس که در حاشیه آزادراه در حال تعویض لاستیک خودرو بودند، برخورد کرد.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در این سانحه هر دو سرنشین 28 و 46 ساله اتوبوس بر اثر شدت جراحات در محل حادثه فوت کردند.

زینلی در خصوص علت این سانحه بیان کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این تصادف را بی‌مبالاتی عابر پیاده در ورود غیرمجاز به آزادراه و بی‌احتیاطی راننده کامیونت در عدم توجه به جلو هنگام رانندگی اعلام کرد.

وی اضافه کرد: روز گذشته، یک دستگاه سواری پیکان با چهار سرنشین در جاده الموت غربی، از مسیر اصلی منحرف و به ته دره سقوط کرد.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: در این حادثه تمامی سرنشینان خودرو مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند که یکی از آن‌ها بر اثر شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد.

زینلی در خصوص علت این سانحه گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راننده پیکان در عدم توجه به جلو اعلام کرده‌اند.

این مسئول در خاتمه خطاب به رانندگان تأکید کرد: هنگام رانندگی تمامی توجه خود را به جاده و روبه‌رو معطوف کرده تا از بروز حوادث ناگوار برای خود و دیگر هم‌وطنان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول