اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در خرم‌آباد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان لرستانی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در خرم‌آباد گشایش یافت.

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در خرم‌آباد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان ظهر امروز در حاشیه گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از امروز به مدت یک هفته در سطح شهرستان‌های مختلف استان لرستان برگزار شده و در این مراکز کالاهای مورد نیاز و مصرفی مردم با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

حجت‌الله بیرانوند افزود: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس هم‌زمان با سراسر کشور به منظور کنترل و نظارت بر قیمت عرضه کالاهای مصرفی در آستانه بازگشایی مدارس، در سطح شهرستان‌های تابعه استان لرستان آغاز شده است.

وی گفت: در این طرح 40 گروه بازرسی به صورت تیم‌های ثابت و سیار بر روند و نحوه تهیه و توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان در سطح بازارهای مختلف استان نظارت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: این طرح با هدف بازرسی و نظارت بر قیمت، تأمین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات مصرفی در آستانه بازگشایی مدارس با هماهنگی دستگاه‌های مسئول و متولی در این حوزه اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح نحوه توزیع و قیمت عرضه وسایل مورد نیاز دانش‏آموزان شامل دفتر، کتاب، لوازم‌التحریر، کیف و کفش به صورت دقیق مورد نظارت قرار می‌گیرد و با متخلفان براساس هماهنگی انجام شده با تعزیرات حکومتی برخورد قانونی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تأکید بر نظارت بر آموزشگاه‌ها و مدارس غیر انتفاعی در دریافت شهریه‌‏های مصوب شده از سوی آموزش و پرورش، گفت: هم‌چنین نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیز از امروز در سطح شهرستان‌های مختلف استان لرستان برگزار شده و در این مراکز کالاهای مورد نیاز و مصرفی مردم با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول