اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیده جشنواره شهرنگار:

جشنواره شهرنگار محدود به شهرداری مشهد نباشد

خبرگزاری فارس: دارنده مقام سوم جشنواره ملی شهرنگار در بخش دیداری و شنیداری (گزارش) گفت: امیدوارم در آینده این جشنواره تنها به حوزه شهرداری مشهد محدود نشود.

جشنواره شهرنگار محدود به شهرداری مشهد نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مازیار مهاجرسلطانی از شبکه جهانی الکوثر در حاشیه اختتامیه جشنواره ملی شهرنگار در خصوص اثر خود در این جشنواره اظهار کرد: جهت بررسی پروژه‌های شهری مشهد به دعوت شهرداری این شهر، طی یک روز از 4 پروژه این شهر شامل خط یک و دو قطار شهری مشهد، میدان شهدا و بیوگاز به همراه شهردار مشهد بازدید کردیم و 5 مصاحبه و گزارش از این پروژه‌ها گرفتیم.

وی ادامه داد: از آنجا که شبکه الکوثر یک شبکه برون‌مرزی و مخاطب آن عرب‌زبانان هستند می‌تواند در ترویج توریست جهت زیارت و دیدن از شهر مشهد و نیز ترویج دانش ایرانی گام‌های خوبی بردارد که امیدوارم تفاهم‌نامه خوبی بین این شبکه برون‌مرزی که بیشتر به موضوعات فرهنگی می‌پردازد و شهرداری مشهد برای توسعه این برنامه‌ها بسته شود.

مهاجرسلطانی در خصوص هدف خود از پرداختن به موضوع مدیریت شهری مشهد عنوان کرد: در زمان ساخت این برنامه دوستان به من پیشنهاد حضور در این جشنواره ملی را دادند در حالی که شخصاً از کیفیت فنی اثر رضایت نداشتم اما به دلیل جالب بودن این موضوع راغب به شرکت در این همایش هستم.

دارنده مقام سوم جشنواره ملی شهر‌نگار در بخش دیداری و شنیداری (گزارش) با اشاره به این موضوع که شهر مشهد باید سعی کند در عرصه‌های بین‌المللی نیز اطلاع‌رسانی و معرفی خوبی داشته باشد، افزود: در این جشنواره بیشتر به موضوعات مربوط به پروژه‌های شهر مشهد توجه شده در حالی که در بخش خصوصی این شهر نیز اتفاقات خوبی نیز مانند ساخت هتل‌ها و اماکن تجاری بزرگ صورت گرفته است که امیدواریم در جشنواره آینده برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر این جشنواره و انعکاس عظیم آن توجه بیشتری در رفع معضلات شهری پایتخت معنوی کشور به آنها شود.

وی هم‌چنین با انتقاد از شهرداری مشهد، افزود: در مشهد بیشتر به حاشیه‌ها پرداخته می‌شود، به طور مثال آسفالت این شهر کاملاً دچار مشکل است اما شهرداری به جدول‌ها می‌پردازد که اگر شهرداری مشهد بتواند به تمامی مسائل بپردازد بسیار بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول