اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی:

ابتکارات پشتوانه مهمی برای تقویت خودباوری ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به ارائه طرح‌ها و ابتکارات در جشنواره علم تا عمل، این طرح‌ها را پشتوانه ارزشمندی برای تقویت خودباوری ملی دانست.

ابتکارات پشتوانه مهمی برای تقویت خودباوری ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل استان قم، محمدحسین یادگاری در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در خصوص کیفیت طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه اظهار کرد: محصولات مناسب و قابل توجهی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که دستگاه‌های دولتی می‌توانند از آن به خوبی بهره‌برداری کنند.

وی بر ضرورت پیوند علم و عمل تاکید کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه علم تا عمل می‌تواند بر افزایش خودباوری و غرور ملی تاثیر مطلوبی داشته باشد و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی باید از این فرصت برای برقراری تعاملات لازم استفاده کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور ایرانیان را افرادی توانمند خواند و تصریح کرد: تولیدات داخلی می‌توانند مشابه کالاهای خارجی باشند و این امر می‌تواند پشتوانه خوبی برای مقابله با تحریم‌ها فراهم کند.

وی با اشاره به طرح‌های ارائه شده از سوی جهاد دانشگاهی در نمایشگاه علم تا عمل اظهار داشت: طرح‌های خوبی از واحد استان قم، واحد خواجه نصیر و مرکز رویان به این جشنواره ارائه شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص نقش حمایتی این شورا از تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی اظهار کرد: شورای انقلاب فرهنگی ستاد فرماندهی فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی است و از پیشرفت‌های علمی که در غرور و خودباوری ملی تاثیرگذار است حمایت می‌کند.

وی اقدامات انجام شده در جهاد دانشگاهی را بسیار ارزشمند خواند و افزود: امور نخبگان نیز با پشتوانه شورا کارهای خوبی انجام داده است.

یادگاری شورای عالی انقلاب فرهنگی را حامی کارهای علمی و تحقیقاتی دانست و افزود: استفاده از برند و شناسه جهاد دانشگاهی، پشتیبانی واحدهای موفق جهاد از طرح‌های ارزشمند و حمایت‌های معنوی، علمی و تحقیقاتی این نهاد پشتوانه محکمی برای ارتقای علوم جدید است.

وی افزود: امیدواریم برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها بتواند پشتوانه خوبی برای ارتقای کارهای علمی و استفاده از آن به منظور رفع مشکلات کشور و در نهایت استقلال ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول