اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در گفت‌‌وگو با فارس:

گزارش‌های بودجه قرآنی رضایت بخش است/ بی خبری از بودجه 91

خبرگزاری فارس: دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارزیابی مالی و محتوایی بودجه قرآنی سال 1390 را در دستگاه‌های قرآنی کشور مطلوب دانست و از سرنوشت این بودجه در سال 1391 اظهار بی اطلاعی کرد.

گزارش‌های بودجه قرآنی رضایت بخش است/ بی خبری از بودجه 91

«حمید محمدی» دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس«توانا» از پرداخت مراحل اول و دوم بودجه نیم درصدی فعالیت‌های قرآنی سال 1390 خبر داد و گفت: گزارشات مرحله دوم از سوی دستگاه‌های مختلف در حال ارسال است و هر دستگاهی که گزارش هزینه کرد مرحله دوم بودجه را بدهد مرحله سوم بودجه را دریافت می‌کند.

وی از ارزیابی فعالیت قرآنی دستگاه‌ها توسط دو کمیته تخصصی خبر داد و گفت: گزارشات ارسالی از سوی نهاد‌های قرآنی توسط دو کمیته نظارت مالی و نظارت محتوایی بررسی و تأیید می‌شوند و تا این دو کمیته، فعالیت مالی و تخصصی آنها را تأیید نکنند بودجه پرداخت نمی‌شود.

به گفته محمدی گزارش‌های ارسالی در مجموع راضی کننده است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بودجه نیم درصدی فعالیت‌های قرآنی سال 1391 نیز اظهار داشت: خبر جدید ی درباره اختصاص این بودجه از سوی دولت در دست نیست.

*برای تهیه بودجه طرح «1446» هیچ مشکلی نداریم و بزودی پرداخت می‌شود

محمدی از تهیه یک میلیارد تومان بودجه برای اهدای جوایز طرح «1446» در قالب طرح ملی حفظ قرآن کریم خبر داد و در این خصوص اظهار داشت: باقی مانده بودجه جوایز طرح «1446» در حال تهیه است و بزودی پرداخت می‌شود.

بنا بر این گزارش جوایز طرح ملی حفظ «1446» شامل 1446 سفر زیارتی «حج عمره»، 1446 کمک هزینه سفر زیارتی «عتبات عالیات» و 1446 سفر زیارتی «مشهد مقدس» است.

انتهای پیام/م.خ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول