اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

شرکت 2 هزار دانش‌‌آموز درمیانی در جشن شکوفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: امسال قریب به 2 هزار دانش‌آموز پایه اولی این شهرستان در جشن شکوفه‌ها شرکت می‌کنند.

شرکت 2 هزار دانش‌‌آموز درمیانی در جشن شکوفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی بازگشایی مدارس شهرستان درمیان اظهار کرد: امسال زنگ بازگشایی مدارس به نام دو شهید دانش‌آموز بهنام محمودی و ناهید فاتحی نواخته می‌شود.

وی تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس را فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌ها و تقویت روحیه ایثار در دانش‌آموزان دانست و ادامه داد: امروز نسل جوان میراث‌دار ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان از برگزاری جشن شکوفه‌ها در تاریخ 30 شهریور‌ماه سال جاری خبر داد و افزود: 25 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس و مجتمع‌های آموزش و پرورش درمیان برگزار می‌شود.

اژدری بر حفظ دستاوردها و انتقال سینه به سینه ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس نماد شکوه پایداری، روزهای استقامت و دفاع ملت ایران از ارزش‌ها و اصول، اعتقادات و باورهای اسلامی است.

وی فرهنگیان شهرستان را به تربیت دانش‌آموزانی پویا، پرتلاش، علم‌اندوز و با همت برای توسعه، آبادانی و سازندگی ایران اسلامی دعوت کرد و یادآور شد: بازگشایی مدارس در اول مهرماه در حالی صورت می‌گیرد که نظام سلطه شکست سنگین دیگری در زمینه برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران متحمل شده است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان، از فرهنگیان به عنوان پرچمداران نظام تعلیم و تربیت و عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی درمیان یاد کرد و افزود: اگر در ایام دفاع مقدس جوانان و نوجوانان در خط مقدم جنگ حضور داشتند امروز نیز در صف اول سازندگی قرار دارند.

اژدری جامعه فرهنگی درمیان را سربازان خط مقدم جنگ نرم در خراسان جنوبی دانست و تصریح کرد: جامعه دانش‌آموزی حضور خود را در مناسبت‌های مختلف نظیر راهپیمایی روز قدس، حماسه 9 دی، 22 بهمن و پایبندی به اصول نظام،‌ وحدت، همدلی و حمایت از ولایت به رخ جهانیان کشیده‌اند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول