اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پردیس سینمایی هویزه مشهد:

2 هزار نفر در نخستین روز اکران رسمی به سینما هویزه آمدند

خبرگزاری فارس: مدیر پردیس سینمایی هویزه مشهد گفت: بیش از 2 هزار نفر در نخستین روز اکران رسمی، به سینما هویزه مشهد آمدند.

2 هزار نفر در نخستین روز اکران رسمی به سینما هویزه آمدند

مهدی کریمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به قیمت بالاتر این سینما نسبت به دیگر سینماهای مشهد، مجموع فروش 5 فیلم نیز چشم‌گیر بوده است.

وی تصریح کرد: این سینما در پنج سالن مجزا فیلم اکران می‌کند و در نخستین روز بعد از افتتاح رسمی استقبال خوبی از سوی تماشاگران و دوستداران سینما در مشهد انجام شد و امیدواریم این استقبال ادامه داشته باشد.

کریمی با بیان اینکه مبلغ فروش در روز اول جالب توجه بود، خاطرنشان کرد: مجموع فروش 5 فیلم پردیس سینمایی هویزه در روز نخست حدود 7 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

مدیر پردیس سینمایی هویزه مشهد با اشاره به بهای بلیط این سینما تصریح کرد: با توجه به هزینه‌های بالا و تجهیزات بسیار مناسبی که در این سینما به کار رفته است بهای بلیط مبلغ 4 هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: البته با توجه به اینکه در سانس‌های صبح مخاطب کمتری به سینما می‌آید تصمیم گرفتیم بهای بلیط را در دو سانس صبح که از ساعت 8 و 30 دقیقه شروع می‌شود مبلغ 3 هزار تومان خواهد بود.

کریمی با اشاره به اینکه در برخی سینما بهای بلیط در روز سه‌شنبه نیم‌بها عرضه خواهد شد نیز بیان داشت: این سینما در این روز به صورت نیم‌بها ارائه خدمت نمی‌نماید و همانند سایر روزهای هفته قیمت بلیط خواهد بود.

مدیر پردیس سینمایی هویزه به سالن‌های این سینما نیز اشاره و خاطرنشان کرد:‌ سالن اصلی این پردیس مجهز 542 صندلی دارد که در روز اکران نخست به فیلم جذاب و دیدنی کلاه قرمزی و بچه ننه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: سایر سالن‌های این پردیس سینمایی بین 102 تا 140 نفر گنجایش دارد که فیلم‌های تو و من، ضد گلوله، بی‌خداحافظی و خوابم میاد در حال اکران است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول