اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مدیرعامل صندوق رفاه سازمان نظام پزشکی:

بانک جامع هنرمندان پزشک ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق رفاه سازمان نظام پزشکی گفت: در جامعه پزشکی خطاط، شاعر و نقاش کم نیستند ولی به دلیل مشغله کاری فرصتی برای ارائه توانمندی پزشکان پیش نمی‌آید و در این راستا بانک جامع هنرمندان پزشکی ایجاد می‌شود.

بانک جامع هنرمندان پزشک ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمدرضا نوروزی در نشست خبری ارکستر سمفونی نغمه‌های صلح و عشق که به بهانه هفته دفاع مقدس و توسط جامعه پزشکی برگزار می‌شود، اظهار داشت:‌ جامعه پزشکی 220 هزار عضو دارد که فقط به چاقوی جراحی این جامعه توجه می‌شود در حالیکه این جامعه نیاز به تفریح و نیل به کارهای هنری هم دارند.

به گفته نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی به دلیل مشکلات کاری زیاد پزشکان که معمولاً برخاسته از نوع شغل آنهاست پزشکان کمتر امکانات رفاهی و هنری را برای خود فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: شیوع بیماری‌های ام‌اس،‌ سرطان و افسردگی در جامعه پزشکی بیشتر دیده می‌شود و باید با عناوین مختلف سلامت روان این جامعه را تأمین کنیم.

مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی از را‌ه‌اندازی کلوپ گردشگری مخصوص پزشکان خبر داد و گفت: همچنین در صدد هستیم تا بانک جامع و کلوپ هنرمندان مختص جامعه پزشکی را تأسیس کنیم.

نوروزی گفت: ‌در جامعه پزشکی خطاط، شاعر و نقاش کم نیستند ولی معمولاً فرصتی برای ارائه توانمندی‌هایشان پیش نمی‌آید. آمار می‌گوید؛ جامعه پزشکی یک‌هزار و 500 شهید را تقدیم دفاع مقدس کرده و در حدود همین تعداد نیز پزشک جانباز داریم که در جایی ثبت نشده است.

وی اجرای ارکستر سمفونی نغمه‌های عشق و صلح را تلفیقی از طب و هنر برای جامعه پزشکی دانست و گفت:‌ امیدواریم با اجرای این چنین کارهای نوین بتوانیم بستری برای حضور جامعه پزشکی در عرصه هنر ایجاد کنیم.

ارکستر سمفونی «نغمه‌های عشق و صلح» روزهای 30 و 31 شهریور با حمایت سازمان نظام پزشکی کشور و در هفته دفاع مقدس در تالار وحدت همراه گروه ارکستر سمفونی تهران به اجرای اشعار حماسی می‌پردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول