اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

ساخت 800 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی برای مددجویان آسیب‌دیده از زلزله

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از ساخت 800 واحد مسکونی برای مددجویان آسیب دیده از زلزله زیر پوشش سازمان بهزیستی توسط بسیج سازندگی خبر داد.

ساخت 800 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی برای مددجویان آسیب‌دیده از زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدرضا صادقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اماکن مسکونی یک‌هزار و 91 خانواده زیرپوشش بهزیستی مناطق زلزله‌زده آسیب‌ دیده و در این راستا با تلاش‌های انجام شده و عقد قرارداد لازم با بسیج سازندگی سپاه عاشورا 800 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش که در زلزله سرپناه خود را از دست داده‌اند، می‌سازد.

وی افزود: برای تسریع در امر نوسازی و بازسازی اماکن مددجویان تا سقف 40 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی برای اماکن آنها پرداخت می‌شود تا علاوه بر تسهیلات بانکی این اعتبار نیز برای تسریع در ساخت واحدهای مسکونی هزینه شده و در کمترین زمان ممکن شاهد اتمام عملیات ساختمانی آنها باشیم.

صادقی گفت: اگر تا فرارسیدن فصل سرما امکان استقرار در واحدهای احداثی فراهم نشود مددجویان  زیرپوشش به طور موقت در ساختمان‌های تحت اختیار سازمان بهزیستی اسکان داده می‌شوند تا از گزند سرما و برودت هوا مصون باشند.

وی تصریح کرد: تاکنون بالای 6 هزار پرونده برای مددجویان آسیب‌دیده تشکیل شده است تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب بیش از پیش در خدمت آسیب‌دیدگان از زلزله باشیم.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تاکنون 70 دستگاه کامیون کمک‌های بهزیستی در مناطق زلزله‌زده توزیع شده است.

وی، نقش خیران را در بازسازی و نوسازی اماکن مددجویان بسیار مهم عنوان کرد و از خیران خواست در این امر خیر اداره بهزیستی را یاری کنند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول