اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت:

اکران 1007 فیلم ایرانی و خارجی در جشنواره فیلم مقاومت

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس در کرمان گفت: 1007 فیلم داخلی و خارجی در این جشنواره اکران می‌شود.

اکران 1007 فیلم ایرانی و خارجی در جشنواره فیلم مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد خزاعی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره تخصصی فیلم کشور در کرمان خبر داد و اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس به مدت پنج روز از سوم تا هفتم مهر ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 70 کشور در این جشنواره گفت: 207 اثر خارجی و 800 اثر داخلی به این جشنواره ارسال شده است و آثار این جشنواره به صورت همزمان در 16 استان و 9 کشور خارجی به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس هدف از برگزاری این جشنواره را بسترسازی برای معرفی ظرفیت‌ها و ارزش‌های انسانی و اخلاقیِ دفاع مقدس و انتقال آن به دیگر کشورها دانست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با اشاره به اهمیت این جشنواره و برگزاری آن در کرمان گفت: انتخاب کرمان به عنوان میزبان این رویداد گام مهمی برای ارتقای هنر و صنعت سینمای این خطه است.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی با اشاره به ظرفیت مناسب کرمان از آمادگی صدا و سیمای استانی برای پوشش کامل این رویداد بین‌المللی خبر داد و ابراز داشت: صدا و سیمای مرکز کرمان آماده است با اطلاع‌رسانی به موقع و ساخت برنامه‌های مختلف این رویداد مهم را از شبکه‌های استانی، ملی و برون‌مرزی پوشش دهد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول