اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 7 داور برجسته ملی صورت گرفت

برگزاری مسابقات قرآن سازمان فنی و حرفه‌ای در شیراز

خبرگزاری فارس: مسابقات قرآن کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با حضور 7 داور برجسته ملی در شیراز در حال برگزاری است.

برگزاری مسابقات قرآن سازمان فنی و حرفه‌ای در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هفت داور برجسته ملی قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده دارند که همگی از اساتید فن، حافظان کل قرآن کریم و قاریان بین‌المللی هستند.

این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور اجرا می‌شود.

نخستین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای سراسر کشور بر اساس آیین‌نامه مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به میزبانی شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) به مدت دو روز امروز و فردا در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس صبح امروز در حاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کارکنان فنی و حرفه‌ای و تمام کسانی که در جایگاه آموزشی و تعلیم به افراد جامعه قرار دارند باید از این فرصت مناسب در راستای گسترش مسائل فرهنگی و قرآنی استفاده کنند.

مرتضی میرایی افزود: امور قرآنی و مسابقات قرآن کریم باید در سازمانی که متولی امر آموزش است، نهادینه شود و این کار تنها با همدلی و همکاری تمام کارکنان در سطوح مختلف این سازمان امکان‌پذیر است.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با گسترش کمی و کیفی سطح این مسابقات و توسعه آن در سال‌های آینده بتوان از ظرفیت نیروهای جوان جویای کار در راه معارف قرآنی بهره‌گیری کرد.

به گزارش فارس، 130 نفر از حافظان و قاریان قرآن کریم سازمان فنی و حرفه‌ای سراسر کشور امروز از اماکن تاریخی و گردشگری شیراز بازدید کردند.

شرکت‌کنندگان در نخستین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای از نمایشگاه توانمندی‌ها و صنایع دستی اداره کل آموزش و پرورش فنی و حرفه‌ای استان فارس در صحن مطهر حرم شاه چراغ (ع) نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول