اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر خبر داد

آغاز ساخت کتابخانه منظریه در شهرستان خمینی‌شهر

خبرگزاری فارس: مدیر کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر از ساخت کتابخانه در بخش پروژه مسکن مهر شهر منظریه این شهرستان خبر داد.

آغاز ساخت کتابخانه منظریه در شهرستان خمینی‌شهر

ابراهیم ملایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر خمینی‌شهر شامل یک هزار و 288 واحد است که در منظریه شهرستان خمینی‌شهر قرار دارد.

وی افزود: با اضافه شدن مسکن مهر به شهر منظریه بیش از 20 هزار نفر در این بخش سکونت پیدا می‌کنند و با توجه به اینکه در بافت شهری مربوط به پروژه مسکن مهر کتابخانه‌ای وجود نداشت از ابتدای این پروژه بحث تخصیص زمین مسکن مهر برای ساخت کتابخانه مطرح بود.

مدیر اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: در نهایت در تاریخ 13 شهریورماه از زمینی به مساحت یک هزار و 440 مترمربع برای ساخت کتابخانه و فرهنگ‌سرای منطقه منظریه بازدید و این زمین به اداره کتابخانه‌های خمینی‌شهر واگذار شد.

وی ادامه داد: این زمین از طرف اداره‌کل مسکن و شهرسازی واگذار شده و پیش‌بینی می‌شود طی سه سال ساخته و تکمیل شود.

ملایی تاکید کرد: پروژه ساخت این کتابخانه به صورت یک مجموعه کامل فرهنگی است که شامل دو باب مدرسه، مسجد، فضای سبز و شبکه بهداشت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه شهید نیلفروش‌زاده خمینی‌شهر در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: این کتابخانه پنجمین کتابخانه‌ای است که پس از کتابخانه‌های علی بن ابی‌طالب در خمینی‌شهر، امام صادق (ع) جوی‌آباد، امام صادق (ع) اندوان و کتابخانه امام محمدباقر (ع) دستگرد توسط شهرداری خمینی‌شهر ساخته شده و برای ارائه خدمات به اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر واگذار شده است.

مدیر اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر تاکید کرد: این شهرستان دارای 22 باب کتابخانه است و به زودی دو باب کتابخانه دیگر نیز در خمینی‌شهر و دیگری در شهر کوشک این شهرستان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول