اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس گروه مشاوران جوان آذربایجان‌شرقی:

هدف مشاوران جوان نخبه‌پروری ‌در کشور است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان آذربایجان‌شرقی گفت:‌ مشاوران جوان از ابتدای دولت در بخش‌های مختلف دولت نهم و دهم حضور و سعی داشتند در نهادینه‌سازی نخبه‌پروری سیاسی و اجتماعی و گردش نخبگان نقش ایفا کنند.

هدف مشاوران جوان نخبه‌پروری ‌در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهنام امیریان امشب در جمع شورای سیاستگذاری گروه مشاوران جوان استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت نخبه‌پروری سیاسی و اجتماعی و تلاش مشاوران جوان در این ارتباط به بحث تشکیلات فراگیر مشاوران جوان اشاره کرد و افزود: این تشکیلات زمینه را فراهم کرده تا جوانانی که علاقه‌مند هستند بدون هیچ محدودیتی به عنوان عضو افتخاری در حوزه مشاوران جوان فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه «ما در گام دوم تلاش کرده‌ایم تا فضایی را آماده کنیم تا جوانان در کنار مدیران قرار گیرند و از تجربه مدیران استفاده کنند» گفت: البته مشاوران جوان نقش تصمیم‌گیری و پاسخ‌گویی ندارند و صرفاً نقش ‌مشاوره و تصمیم‌سازی داشته و از تجربیات مدیران استفاده می‌کنند.

رئیس گروه مشاوران جوان استان با بیان اینکه «ما در بحث مشاوران جوان و توسعه شبکه مشاوران جوان فقط نگاه کمی نداشته‌ایم، بلکه نگاه کیفی را نیز دنبال کرده‌ایم و بر همگرایی بیشتر جوانان تاکید داریم» گفت که ماهیت کار مشاوران جوان مشاوره‌ای است و در این ارتباط نظام‌نامه آموزشی مشاوران جوان نیز آماده شده است تا در توانمندی این مشاوران به کار گرفته شود.

در پایان این نشست طی احکام جداگانه ای؛ وحید پورطهماسبیان‌اهرابی به عنوان قائم مقام جدید گروه مشاوران جوان استان و دبیر تشکیلات فراگیر مشاوران جوان در استان آذربایجان‌شرقی و آرزو عباس‌زاده به عنوان معاون خواهران این گروه منصوب و معرفی شدند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول