اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه سازندگی کربلا خبر داد:

‌ریل‌گذاری راه‌آهن گرگان ـ اینچه‌برون طی 2 ماه آینده به اتمام می‌رسد‌

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه سازندگی کربلا گفت: پروژه راه‌آهن گرگان - اینچه‌برون حدود 80 کیلومتر طول مسیر خط اصلی است و 15 کیلومتر ایستگاه‌هاست که در مجموع در 95 کیلومتر ریل‌گذاری می‌شود.

‌ریل‌گذاری راه‌آهن گرگان ـ اینچه‌برون طی 2 ماه آینده به اتمام می‌رسد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان سردار عبداللهی لحظاتی پیش در آئین جشن ثبت جهانی برج قابوس اظهار داشت: پروژه راه‌آهن گرگان ـ اینچه‌برون در ابتدای امسال تجهیز کارگاه شد که با در نظر گرفتن فصل کاری و مناسب حدود 5 ماه پروژه فعالیت داشته که در این مدت بیشرفت قابل توجهی را شاهد بودیم.

وی افزود: مجموعه عملیات خاکریزی این پروژه حدود 2 میلیون متر مکعب بوده است و حدود 900 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به کار گرفته شد‌.

‌عبداللهی گفت: در این پروژه با مشکلاتی نیز مواجه بودیم که می‌توان به تهیه سنگ برای والانس اشاره کرد و با توجه به اینکه سنگ والانس در منطقه وجود نداشت این سنگ از دامغان و روزانه با 270 تریلی حمل می‌شد که کار سنگینی بود.

وی خاطر نشان کرد: طول ریل‌گذاری و زیرسازی این پروژه نقشه‌برداری، مطالعه و فاز 1 و 2 و 3 همزمان با هم شروع شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی کربلا اظهار داشت: با تمام توان مجموعه و پشتیبانی مهندس نیکزاد در مدت‌ زمان کوتاهی توانستیم عملیات زیرسازی را به اتمام برسانیم و ان‌شاءالله ظرف مدت 2 ماه آینده کار ریل‌گذاری این پروژه به اتمام خواهد رسید.

وی ‌حضور رئیس جمهور در دو مرحله و بازدید از این پروژه را موجب دلگرمی کارکنان و خادمین مردم دانست.

‌عبداللهی در پایان گفت: امروز قرارگاه سازندگی پروژه‌های بزرگی را عهده‌دار شده است که امیدواریم به موقع عملیاتی و اجرا شود که ‌‌5500 کیلومتر خط راه‌آهن با وزارت شهرسازی قرارداد منعقد شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول