اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد

اجرای 12 گروه موسیقی در جشنواره موسیقی ملی مقاومت

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: از 27 تا 31 شهریور ماه، 12 گروه موسیقی در چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت در تالار انتظار اجرا خواهند داشت.

اجرای 12 گروه موسیقی در جشنواره موسیقی ملی مقاومت

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت در 27 شهریور ماه در استان کرمانشاه اظهار کرد: این جشنواره در سال گذشته با موفقیت برگزار شد و استقبال گسترده‌ای از آن به‌عمل آمد‌.

آفتابی ادامه داد: برگزاری این جشنواره فضا را برای احیا و رشد موسیقی سنتی و ارزشی متناسب با ارزش‌های فرهنگ دینی فراهم می‌آورد‌.

وی افزود: موسیقی ملی مقاومت یک نوع مقابله با موسیقی‌های زیر‌زمینی است، نسل جوان ما باید با هویت واقعی خود که ریشه در حماسه و معنویت دارد آشنا شود.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 12 گروه موسیقی به این جشنواره دعوت شده‌اند که گروه‌های پذیرفته شده به دو صورت در بخش‌های رقابتی موسیقی کلاسیک و محلی به اجرا در خواهند آمد.

وی با اشاره به گروه‌های پذیرفته شده در بخش رقابتی موسیقی کلاسیک ایرانی چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت ادامه داد: گروه ردیف به سرپرستی محمد صانعی با تعداد 10 نفر از کاشان، گروه آرسین به سرپرستی سامان محمودی‌جم با تعداد 8 نفر از کرمانشاه، گروه خیام به سرپرستی سامان یزدانی‌پور با تعداد 10 نفر از کرمانشاه، گروه بیداد کرمانشاه به سرپرستی مسعود معزی با تعداد 7 نفر از کرمانشاه، گروه آراد با سرپرستی ارسلان پور‌شکری با تعداد 9 نفر از کرمانشاه و گروه سمر به سرپرستی محمد‌رضا کاظمی‌فر با تعداد 9 نفر از تهران در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

آفتابی گروه عاشیق‌های دده قور‌قود با سرپرستی کوثر علی‌شهبازی با تعداد‌ 9 نفر از تهران، گروه مولانا‌ بیدل‌دهلوی به سرپرستی غلامعلی‌ پور‌عطایی به تعداد 8 نفر از تربت‌جام، گروه آنامیس به سرپرستی حسن سبحانی‌مینایی به تعداد 11 نفر از میناب، گروه نی‌نوا با سرپرستی محمد‌علی لدعمی به تعداد 8 نفر از سوسنگرد‌، گروه مقام چیلر با سرپرستی غفور امنیان با تعداد 6 نفر از بندر‌ترکمن و گروه گلشن به سرپرستی حسن رضایی با تعداد 7 نفر از کاشمر را در قالب گروه‌های پذیرفته‌ شده در بخش رقابتی موسیقی محلی چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت معرفی کرد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی موسیقی روز دوشنبه 27 شهریور ماه در تالار انتظار برگزار خواهد شد.

آفتابی گفت: روز اختتامیه جشنواره با اجرای گروه سعید حسام‌الدین سراج در 31 شهریورماه خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول