اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

مشکلات روستاها با اولویت‏بندی رفع می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: مشکلاتی که در روستاها وجود دارد، با اولویت‏بندی قابل رفع است.

مشکلات روستاها با اولویت‏بندی رفع می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز ملاقات مردمی فرماندار شهرستان دماوند با مردم برگزار شد و این بار اهالی روستای «جابان» میزبان فرماندار، معاون عمرانی، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان شهرستان بودند تا با بررسی مشکلات آنان، در جهت رفع معضلات موجود تصمیماتی اتخاذ شود.

فرماندار شهرستان دماوند در ابتدای سخنان خود در جمع مردم روستای جابان به پیروزی بزرگ ملت ایران در برگزاری موفق اجلاس غیرمتهدها در تهران اشاره کرد و افزود: علی‏رغم تبلیغات سوء دشمن، حضور نمایندگان 120 کشور جهان در عالی‏ترین سطح نشان از شکست دستگاه تبلیغاتی غرب داد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد افزود: وقتی نمایندگان کشورها به ایران آمدند و واقعیت‏های موجود را مشاهده کردند، بیش از پیش به الگوی موفق جمهوری اسلامی ایران در زمینه پیشرفت و توسعه در کنار عدم وابستگی به غرب پی بردند.

وی به حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم افتتاح و سخنرانی ایشان اشاره کرد و بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب بیاناتی را ایراد فرمودند که مورد تحسین همه کشورها واقع شد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: نکات بسیار مهمی در سخنان معظم‏له بود که از جمله تبلیغات مسموم غرب باطل را حق و حق را باطل جلوه می‏دهد و دیگر نظر صریح ایشان پیرامون موضوع انرژی هسته‏ای بود که ما به دنبال سلاح هسته‏ای نیستیم و تنها از انرژی هسته‏ای در جهت منافع صلح‏آمیز آن استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان دماوند به خدمات صورت گرفته در روستای جابان در سال‏های قبل اشاره کرد و اظهار داشت: در دولت‏های نهم و دهم خدماتی همچون اجرای طرح هادی روستا، اجرای دیوار ساحلی، گاز رسانی، تعویض شبکه فرسوده آب روستایی، آسفالت معابر، اجرای طرح‏های جهاد کشاورزی، احداث پل و زیرگذر در جهت ایمنی عبور و مرور، احداث مسجد با مشارکت مردم، خرید دو دستگاه ماشین حمل زباله صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مشکلاتی که در روستاها وجود دارد، با اولویت‏بندی قابل رفع است و باید توجه کرد که توان مالی دولت با توجه به 23 هزار روستای دارای دهیاری که در کشور وجود دارد ،محدود است و باید با دیدی فراتر از روستا به خدمات دولت نگاه شود.

قاسمی‏فرزاد به مشکلات مطرح شده این روستا اشاره کرد و گفت: در این روستا مشکلاتی همچون ارائه خدمات مخابراتی، اینترنت پرسرعت، پوشش انهار، اتمام گازرسانی، امنیت بیش از پیش زیرگذر و بازنگری در طرح هادی روستا توسط شورای روستا و مردم مطرح شد که موضوعات طبق صورت‏جلسه به مدیران دستگاه ها ارجاع می‏شود و آنان ظرف مدت 20 روز باید به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول