اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

دستگیری اعضای باند بزرگ توزیع مشروبات الکلی در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: باند بزرگ تهیه و توزیع مشروبات الکلی در زنجان متلاشی شد.

دستگیری اعضای باند بزرگ توزیع مشروبات الکلی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان زنجان اظهار کرد: با تلاش ضابطین بسیج زنجان، باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در یکی از باغات اطراف زنجان متلاشی شد.

وی با بیان اینکه این باند در حال بارگیری محموله در یکی از باغات اطراف زنجان بود، افزود: اعضای این باند دستگیر شدند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به انتقال مشروبات الکلی از زنجان و توزیع آن در استان‌های مرکزی کشور تصریح کرد: یکی از اعضای این باند اهل شهر مهاباد است.

وی با بیان اینکه زنجان مرکزی برای جابه‌جایی مشروبات الکلی به مهاباد و استان‌های مرکزی شده است، افزود: ضروری است با آگاه‌سازی اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نمایش واقعه غدیر خم در زنجان خبر داد و افزود: این برنامه با هدف الگوسازی و معرفی واقعه غدیر خم، ایجاد زمینه مناسب برای رقابت فرهنگی در بین شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این نمایش از سال 89 در استان قم رقم خورد، افزود: در سال 90 نیز 12 استان این نمایش را اجرا کردند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای این نمایش در 80 درصد استان‌های کشور در سال جاری یادآور شد: ‌استان زنجان نیز این نمایش را در سال جاری برگزار می‌کند.

وی شناساندن و معرفی سیره نبوی و ائمه معصومین را با استفاده از آیات و روایات از ضروریات اجرای این برنامه عنوان کرد و افزود: ایجاد پیوند ارزشی بین ولایت و همه نسل‌ها از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

حسینی با اشاره به ضرورت توانمندسازی اعتقادی جامعه برای پاسداری از ارزش‌ها افزود: کمک به گسترش معارف الهی و ارزش‌های معنوی از دیگر ضروریات اجرای این برنامه است.

وی با بیان اینکه همزمان با عید غدیر خم این نمایش در زنجان اجرا می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه 5 هزار نفر از این نمایش بازدید می‌کنند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی این برنامه به نحو مطلوبی در زنجان برگزار می‌شود.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی در زمان برگزاری این نمایش خبر داد و افزود: قرائت گزیده‌ای از خطبه‌های غدیر از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول