اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دلفان:

دلفان آماده اجرای طرح 3-3-6 در سال تحصیلی جدید است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت: شهرستان دلفان آماده اجرای طرح 3-3-6 در سال تحصیلی جدید است.

دلفان آماده اجرای طرح 3-3-6 در سال تحصیلی جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان بهمن نریمانی عصر امروز در جلسه شورای دانش‌آموزی در دلفان طرح 3-3-6 را یک تحول بنیادین در آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: براساس این طرح دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی یک دوره شش ساله ابتدایی را طی می‌کنند.

وی از آمادگی این شهرستان برای اجرای سیستم جدید آموزشی خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آمادگی کامل را برای اجرای سیستم جدید آموزشی داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت: فضاهای آموزشی، امکانات و تجهیزات آموزشی مورد نیاز و نیروی انسانی این طرح تأمین شده است.

نریمانی افزود: برای آشنایی معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی دوره‌های ضمن خدمت آموزش سیستم جدید آموزشی برگزار شد و آنان با آمادگی در اول مهر در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان با بیان اینکه 250 مدرسه این شهرستان زیر پوشش طرح مهر قرار گرفتند، گفت: با اجرای طرح مهر یک ستاد شامل چهار کمیته کار ساماندهی، تجهیز و نوسازی مدارس دولتی و غیر دولتی این شهرستان را انجام می‌دهند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح فعالیت‌هایی هم‌چون بهسازی، زیباسازی، مرمت، ایجاد فضای سبز،‌ شاداب‌سازی مدارس در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس انجام می‌شود.

نریمانی رعایت تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های درس، تأمین و تنظیم برنامه‌های آموزشی، ایجاد فضای سبز و بازسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس را از دیگر برنامه‌های طرح مهر عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت: شناسایی و رفع مشکلات، استفاده بهینه از امکانات، برنامه‌ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس و نظارت مستمر بر حسن انجام کار در آستانه بازگشایی مدارس از دیگر اهداف پروژه مهر است.

نریمانی اظهار داشت: این ‌ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان در دو سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست پروژه مهر در استان لرستان شده است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول