اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت:

مدارس پاکدشت هوشمندسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: هوشمندسازی مدارس در دستور کار مسئولان شهرستان پاکدشت قرار گرفت.

مدارس پاکدشت هوشمندسازی می‌شوند

محمدرضا جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تاکید بر عملیاتی کردن مصوبه هیئت دولت مبنی بر الزام کمک همه دستگاه‌های دولتی در هوشمندسازی مدارس، گفت: هم‌زمان با تحول در رویکردهای آموزشی و پرورشی، زمینه‌‌ شکل‌گیری مدارس هوشمند فراهم شده تا توسعه مهارت‌‌های دانشی و کارآفرینی برای دانش‌آموزان مهیا شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ادامه داد: رسالت اصلی این مدارس‌، تقویت فرآیندهای یاددهی – یادگیری و ارتقای مهارت‌‌های کلیدی دانش‌آموزان است که برای نیل به این هدف، نیاز به همکاری همه جانبه است و این مهم جز با همکاری همگانی فراهم نمی‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طرف وزیر آموزش و پرورش بحث هوشمندسازی مدارس جزو مصوبات هیئت دولت قرار گرفته و دستگاه‌های دولتی موظف به همکاری در این زمینه شدند.

جوادی اضافه کرد: خوشبختانه در شهرستان پاکدشت با همکاری شایسته مسئولان اقدامات در خور توجهی صورت پذیرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان تصریح کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای این جلسه تامین اعتبار هوشمندسازی 20 کلاس درس از کلاس‌های مدارس شهر پاکدشت، هشت کلاس درس از کلاس‌های مدارس شهر فرون آباد و هفت کلاس از کلاس‌های مدارس شهر شریف آباد، از محل اعتبارات شهرداری‌های این شهرها بود.

وی در ادامه افزود: تمام دهیاری‌های شهرستان پاکدشت نیز موظف شدند 50 درصد هزینه هوشمندسازی کلاس‌های هوشمند را در مدارس روستایی تامین کنند که با این احتساب می‌توانیم نویدبخش این خبر باشیم که انشاءالله امسال با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی تمامی مدارس شهرستان پاکدشت حداقل به یک کلاس هوشمند مجهز خواهند شد.

جوادی در پایان یادآور شد: هوشمند‌سازی مدارس یک اقدام مدبرانه در راستای سند چشم‌انداز نظام، تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند توسعه فاوای آموزش و پرورش و ضرورتی انکار ناپذیر با هدف اجرای پیشرفته‌ترین روش‌های مدیریتی و آموزشی و نگاه علمی و فناورانه به وضعیت کنونی نظام آموزشی و پرورشی کشور است که اعمال تغییر ساختار و معماری اجرایی در آنها باعث افزایش بهره‌وری و مدیریت زمان برای مدیران، کارکنان، معلمان، دانش‌آموزان و همچنین اولیای دانش‌آموزان خواهد بود. 

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول