اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

نباید به بهانه خصوصی‌سازی جایگاه کارگران را سست کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه تبدیل وضعیت شدن تمام قراردادهای نیروی‌های شرکتی مصوبه دولت است، گفت: مسئولان نباید به بهانه اجرای اصل 44 قانون اساسی جایگاه کارگران و امنیت شغلی آنها را سست کنند.

نباید به بهانه خصوصی‌سازی جایگاه کارگران را سست کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، عباس قائد رحمت ظهر امروز در جمع کارگران شهرستان ازنا گفت: فضای اشتغال کشور نیازمند تأمین و برقراری امنیت شغلی در بخش‌های مختلف برای رفاه و آسایش بیشتر مردم است.

وی افزود: بر اساس مصوبه دولت تمام قراردادهای نیروی‌های شرکتی باید تبدیل وضعیت شوند و این مصوبه به معنای خارج شدن همه نیروها از شرکت‌های پیمانکاری و اضافه شدن به بخش‌های مورد نیاز سازمان‌های دولتی است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبه تبدیل وضعیت نیروی‌های شرکتی اکنون با موانعی از سوی دستگاه اجرایی روبرو شده٬ افزود: به طور حتم آنچه که مصوب شده باید از سوی دولت اجرایی شود و از این‌رو دولت و مجلس باید برای حل این موضوع تلاش کنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی محورهای اصل 44 قانون اساسی و تبدیل وضعیت نیروی‌های شرکتی را دو موضوع متفاوت دانست و گفت: مسئولان نباید به بهانه اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی‌سازی٬ زمینه سست شدن جایگاه کارگران و کارمندان و نبود امنیت شغلی این افراد را فراهم کنند٬ این موضوع به این علت است که خصوصی‌سازی با تبدیل وضعیت نیروها متفاوت است.

قائد رحمت یادآور شد: هم‌اکنون دستگاه‌های دولتی در برابر اجرای طرح تبدیل وضعیت نیروی‌های شرکتی مقاومت می‌کنند٬ اما به طور حتم مجلس موافق اجرای این مصوبه از سوی دولت است.

لازم به ذکر است، طی هفته جاری بیش از 100 نفر از کارگران باسابقه شرکت فرو آلیاژ ازنا از کار اخراج شدند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول