اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور مدیرکل درمان مستقیم کشور

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور دکتر چوب‌ساز، مدیرکل درمان مستقیم کشور و جمعی از مسئولان استان یزد، مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد معرفی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مدیر تودیع شده درمان تامین اجتماعی استان یزد ظهر امروز در مراسم تودیع خود و معارفه مدیر جدید اظهار داشت: در حال حاضر 760 هزار نفر در استان یزد بیمه تامین اجتماعی هستند و 12 مرکز درمانی و هزار و 250 موسسه با این بیمه طرف قرارداد هستند.

غلامحسین دهقان با اشاره به مطالبات مراکز طرف قرارداد افزود: کل مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی، 35 میلیارد تومان بوده است که این میزان به طور کامل پرداخت شده است.

وی یادآور شد: کلیه مطالبات پزشکان و بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها تا خردادماه پرداخت شده و تقریبا همه پرداخت‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد به روز است.

دهقان تاکید کرد: پرداخت‌های ما در بخش درمان مستقیم همیشه به روز بوده و یک ریال بدهی نیز به کارکنان و پزشکان نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در طول شش سال مدیریت خود عنوان کرد: برای راه‌اندازی مراکز درمانی در بافق، ابرکوه، طبس و خاتم پیگیری‌های بسیاری انجام شد که در بافق درمانگاه به پلی کلینیک تبدیل و تجهیز شد.

دهقان ادامه داد: در ابرکوه خدمات درمانی نداشتیم و درمانگاه را از اوایل امسال راه‌اندازی کردیم و در طبس نیز درمانگاه موجود را به درمانگاه تخصصی ارتقا دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان خاتم نیز که یکی از محروم‌ترین شهرستان‌ها به شمار می‌رود، در تلاش برای راه‌اندازی درمانگاه هستیم اما از آنجا که بر اساس مصوبه دولت باید جمعیت افراد بیمه شده در این شهرستان به 21 هزار نفر برسد تا بتوانیم درمانگاه راه‌اندازی کنیم، اکنون پیگیر راهکاری برای این اقدام هستیم.

دهقان، جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی در خاتم را 14 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: این میزان حدود 6 هزار نفر کمتر از حدنصابی است که برای راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در قانون لحاظ شده است.

وی همچنین با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این مدت عنوان کرد: زمین برای راه‌اندازی درمانگاه در تفت خریداری شد و درمانگاه تفت ظرف مدت کوتاهی راه‌اندازی شد.

دهقان همچنین از تعویض 90 درصد تخت‌های بیمارستانی یزد خبر داد و افزود: تجهیزات کامل نیز برای تمام بخش‌های ویژه خریداری شده و 150 نیرو نیز به کار گرفته شده‌اند.

وی با اشاره به اخذ مجوز اکسیژن‌ساز، اخذ مجوز خرید آمبولانس برای ابرکوه و تفت، اخذ مجوز دستگاه پکس با اعتبار 90 میلیون تومان، واگذاری 15 هکتار زمین روبه‌روی پارک کوهستان به تامین اجتماعی و ... خاطرنشان کرد: اینها مواردی است که تاکنون انجام شده و لازم است مدیریت جدید با جدیت پیگیر آن باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: تامین اجتماعی از آنجا که برای خانواده‌ها اطمینان خاطری به شمار می‌رود، بسیار حائز اهمیت است.

غلامحسین دشتی خاطرنشان کرد: استان یزد از لحاظ تامین اجتماعی رتبه خوبی در کشور داراست و مشکلات موجود در این سازمان نیز در ان یزد برطرف شده است.

وی عنوان کرد: یزد به عنوان یک استان کارفرمایی و کارآفرینی مطرح است و برنامه‌ریزی جامعی نیز برای سلامت جسمی و ذهنی کارگران صورت گرفته و نقش سازمان تامین اجتماعی در این میان بی‌بدیل است.

دشتی پیشنهاد کرد: معاونت درمان جدید یک مشاور خوب مذهبی برای بیماران هر بیمارستان در نظر بگیرند تا برای عمل به واجبات دینی و طهارت و ... مشکلی نداشته باشند.

در این مراسم از تلاش‌های غلامحسین دهقان تجلیل و حامد هاتفی به عنوان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد منصوب شد.

انتهای پیام/ی10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول