اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

3500 نفر روز خدمت‌رسانی پزشکان بسیجی در مناطق عشایری کوهرنگ

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از خدمات‌رسانی 3 هزار و 500 نفر روز بسیج جامعه پزشکی این استان در منطقه عشایری دوآب‏ صمصامی شهرستان کوهرنگ خبر داد.

3500 نفر روز خدمت‌رسانی پزشکان بسیجی در مناطق عشایری کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار داشت: بیمارستان صحرایی امام صادق(ع) بسیج جامعه پزشکی از روز 12 شهریور در منطقه دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ برپا و تا روز 17 شهریور به اهالی این منطقه به صورت رایگان خدمات درمانی، دارویی و بهداشتی ارائه کرد.

وی افزود: این بیمارستان پس از برگزاری جلسات متعدد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان شامل تیم‌های تاسیسات، تجهیزات، پزشکی، تیم مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ها، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، کمیته امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان، ریاست و معاونان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان‌های بیمه گر و هلال احمر در آموزشگاه شبانه‌روزی حضرت خدیجه (س) صمصامی برپا شد.

اسحاقی ادامه داد: بیمارستان صحرایی امام صادق (ع) پس از نصب و افتتاح در قالب چهار درمانگاه تخصصی، جراحی، داخلی و اطفال، زنان و زایمان و درمانگاه دندانپزشکی و همچنین تیم‎های تخصصی اتاق عمل، ریکاوری، اورژانس، بستری و مامایی و نیز یک درمانگاه عمومی مشغول ارائه خدمت به اهالی منطقه شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این بیمارستان چهار تیم تخصصی، دو تیم عمومی، دو تیم دندانپزشکی، چهار تیم فرهنگی و چهار تیم آموزشی و بهداشتی به تعداد 75 نفر هر روز حضور داشته و در دو نوبت کاری صبح و عصر اقدام به ارائه خدمات تخصصی، عمومی و دندانپزشکی شامل ویزیت، تجویز دارو، اعمال جراحی سرپایی به صورت رایگان داشتند.

اسحاقی با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم گفت: برداشتن لیپوم، خال و تومور خوش‌خیم، کیست، خدمات مامایی، بستری موقت بیماران و پذیرش بیماران ارجاعی از خانه بهداشت‌های اقماری و ارجاع بیماران نیازمند خدمات تخصصی پیشرفته به بیمارستان معین صحرایی از دیگر اقدامات و فعالیت‌های اکیپ‌های بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت استقرار بیمارستان صحرایی امام صادق (ع) در منطقه دوآب صمصامی، مبلغ 761 میلیون و 200 هزار ریال هزینه شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول