اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیروز کریمی:

برای کسب نتیجه تیم سنگ آهن بافق تعهد ورزشی داده‌ام

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق گفت: برای کسب نتیجه تیم سنگ آهن بافق تعهد ورزشی داده‌ام.

برای کسب نتیجه تیم سنگ آهن بافق تعهد ورزشی داده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، فیروز کریمی در جمع اصحاب رسانه استان یزد اظهار داشت: به علت ارتباط و دوستی چندین ساله با تفکری، مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق، دعوت وی را پس از بازدید از امکانات و وضعیت موجود پذیرفتم.

وی افزود: از آنجا که زمین باشگاه آمادگی 100 درصد نداشت، بسیاری از تمرین‌های تیم و اردوها خارج از شهرستان بافق انجام شد و البته در بافق نیز به اندازه کافی بازی انجام شد و تطابق فیزیکی بدن بازیکنان با آب و هوای بافق صورت گرفت.

کریمی عنوان کرد: بازیکنانی که به باشگاه دعوت شدند، سابقه حضور در لیگ برتر را دارند.

وی خاطرنشان کرد: تیم در دو بخش جوان و نوجوان بسته شد و تاکتیک‌های متغیر را انتخاب کردیم و در برابر هر تیم و هر حریف یک تاکتیک را به کار خواهیم بست.

کریمی عنوان کرد: تلاش شده تا شخصیت تیمی ما شخصیتی تاثیرگذار باشد و حریف را وادار کنیم تا از تاکتیک تیمی ما تبعیت کند.

وی ادامه داد: هنگامی که ابراهیم میرزاپور قرار بود به تیم سنگ آهن بافق بیاید، پزشک در مورد پای راست او نظر داد و میرزاپور از فدراسیون تاییدیه آورد که صدمه دیده اما این آسیب مانع از فعالیت وی نیست و اگر با او مدارا شود، بهبود کامل حاصل خواهد شد و به عنوان دروازه‌بان از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق همچنین بیان کرد: عباس آقایی به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شده و در حال حاضر آماده‌ترین بازیکن ما بر اساس انجام تست‌های ورزشی است و سعید بیات یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیم است.

وی ادامه داد: در خط حمله نیز ابطحی 31 ساله را داریم و تقریبا تیم جوان بسته شده اما تیم به افراد باتجربه نیز نیاز دارد.

کریمی با اشاره به آمادگی تیم اظهار داشت: سه مرحله اردو در تهران، اصفهان و یزد برای آماده‌سازی داشتیم که سعی شد علاوه بر آماده‌سازی، بازی تدارکاتی نیز انجام دهیم. شش بازی تدارکاتی انجام دادیم که آخرین آن در بافق برگزار شد.

کریمی خاطرنشان کرد: به مربیان تیم‌های پایه نیز اعلام کردیم که هر کدام از بازیکنان بومی را که مستعد تشخیص دادند معرفی کنند که در این راستا تاکنون سه بازیکن جوان به تیم معرفی شده‌اند و از آنان در ترکیب تیم استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: گروه ما به لحاظ فنی گروه سختی است اما از تیم پارسه که روز پنج‌شنبه با آن بازی داریم، شناخت کافی داریم.در تیم آنالیزور داریم که برای شناخت تیم‌ها و ترکیب آنها اعزام می‌شوند و نتایج را به باشگاه اعلام می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق خاطرنشان کرد: من تعهد ورزشی دادم که تیم نتیجه بگیرد و شجاعت آن را دارم که دلیل فنی برای باخت هر تیمی که داشته‌ام بیاورم و اشتباه باخت را بپذیرم.

وی در مورد سقف قراردادها نیز اظهار داشت: سقف قرارداد را به جز دو نفر مبلغ 120 میلیون تومان گذاشتیم و برای پرداخت‌ها امتیازبندی صورت گرفت است.

کریمی عنوان کرد: امتیاز از دو تا 12 داشتیم که امتیاز دو، دو میلیون تومان و امتیاز 12، 120 میلیون تومان دریافت می‌کند.

وی در مورد امکانات تیم نیز بیان کرد: امکانات موجود امکانات قابل قبولی است هرچند که امکانات درجه یک نیست.

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق تصریح کرد: 60 درصد افرادی که مد نظرمان بود، جذب کردیم و اکنون به دنبال جذب مولایی هستیم.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شاید در بین مربیان کشور، بهترین ارتباط را با ارباب جراید دارم و زیور فوتبال و تمام ورزش‌ها را مطبوعات می‌دانم.

این نشست به همت روابط عمومی سازمان ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد و خبرنگاران از مرکز استان به شهرستان بافق سفر کردند و در این نشست حضور یافتند.

استان یزد در لیگ دسته یک باشگاه‌های فوتبال کشور دو نماینده دارد که تیم فولاد یزد و سنگ آهن بافق دو نماینده این استان به شمار می‌روند.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول