اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی جاری‌شدن سیل در زنجان

اکیپ‌های هلال احمر زنجان به مناطق سیل‌زده اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در پی جاری‌شدن سیل در زنجان، اکیپ‌های جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

اکیپ‌های هلال احمر زنجان به مناطق سیل‌زده اعزام شدند

علی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در پی وقوع سیل در منطقه زنجانرود و برخی مناطق شهرستان ماهنشان از جمله روستای باغچه امدادگران جمعیت هلال احمر استان زنجان به این مناطق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه خسارت سیل در این مناطق ناچیز بوده است، افزود:‌ آب‌گرفتگی در برخی منازل مسکونی و باغات به وجود آمده بود که در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه اقلام زیستی در بین سیل‌زده‌ها توزیع نشده است، افزود: به دلیل ناچیز بودن میزان سیل میزان خسارت کم بوده است.

وی با بیان اینکه در روستای مشمپا نیز به دلیل وقوع سیل خسارت ناچیزی وارد شده است، افزود: تنها 10 خانوار در معرض سیل قرار گرفته‌اند.

طاهری گفت: میزان خسارت احتمالی وارد شده به کشاورزان و منازل مسکونی از سوی بنیاد مسکن و سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول