اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

مسئولان در راستای حل مشکلات اصناف تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات از مسئولان این شهرستان خواست که در راستای حل مشکلات اصناف و بازاریان تلاش کنند.

مسئولان در راستای حل مشکلات اصناف تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی راد در دیدار روسای اتحادیه‌های صنفی قاینات اظهار کرد: بازاریان موتور محرک جامعه هستند و در راستای ایجاد نشاط و سرزندگی در جامعه می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

وی گفت: اصناف قشر تاثیرگذاری در اجتماع هستند که باید با مهرورزی پاسخگوی نیاز مردم باشند و وظیفه مسئولان در قبال حمایت از اصناف برطرف کردن موانع و مشکلات است.

شرافتی‌‌راد همچنین در دیدار با ورزشکاران قاین گفت: با ورزش شخصیت، اخلاق و انسانیت رشد می‌کند و با افزایش افراد ورزشکار انسانیت، اخلاق و جوانمردی در میادین ورزشی و کم شدن آسیب‌های اجتماعی امکان‌پذیر است.

وی افزود: هزینه و اعتبار گذاشتن برای میادین ورزشی، سالن‌ها و زیرساخت‌های ورزشی شهرستان برای رشد چهره‌های منطقه‌ای و کشوری هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

فرماندار قاینات گفت: اگر امروز با برنامه و نقشه حرکت و کار فرهنگی انجام دهیم و دست‌اندازها و موانع را مرتفع کنیم موفق می‌شویم.

شرافتی افزود: با ورزش شخصیت، اخلاق و انسانیت رشد می‌کند و با افزایش افراد ورزشکار می‌توانیم شاهد تولید انسانیت، اخلاق و جوانمردی در میادین ورزشی و شاهد کم‌شدن آسیب‌های اجتماعی باشیم.

وی گفت: برای برداشتن موانع و برطرف کردن مسیر و داشتن پشتوانه مالی نیاز به مدیریت و با برنامه کار کردن است و باید در تمام کارها، برنامه‌ها به روز چک شود و تحول را دنبال کنیم.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول