اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر دفاع صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان شهدای تخریب در سبزوار

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نمایشگاه پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان شهدای تخریب در شهرستان سبزوار افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان شهدای تخریب در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سردار احمد وحیدی ظهر امروز در نمایشگاه پردیس شرکت‌های دانش‌ بنیان شهدای تخریب که در محل پارک علم و فناوری منطقه شرق واحد سبزوار در حال برگزاری است با حضور در غرفه‌ها از دستاوردهای گروه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کرد.

وی در ادامه سفر خود راهی شهر داورزن شد تا از فعالیت‌های توسعه کشت و صنعت اتکا در این منطقه بازدید کند.

وحیدی در حاشیه بازدید خواستار گسترش کشاورزی، دامداری و طیور در این منطقه شده و اظهار داشت: باید پرورش شتر در این منطقه انجام شود چرا که داورزن در حاشیه کویر قرار داشته و از طرفی گوشت و شیر شتر مزایای فراوانی دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: باید با استفاده از امکانات موجود در این منطقه بسترهای کشاورزی و اشتغال‌زایی را فراهم کنیم.

گفتنی است وی در ادامه سفر خود در همایش نخبگان و همچنین در اولین یادواره شهدای تخریب شهدای سبزوار به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

بنابراین گزارش معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان احمد وحیدی را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول