اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

مذهب التقاطی وهابیت دشمن درجه یک اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: وهابیت یک مذهب التقاطی، آمریکایی و دشمن درجه یک اسلام ناب است.

مذهب التقاطی وهابیت دشمن درجه یک اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری عصر امروز در یادواره چهار شهیده زن استان خراسان جنوبی که در آستانه مبارکه بی بی صاحبه روستای نوزاد برگزار شد، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه ضامن بیمه شدن انقلاب از تیرهای زهرآلود و فرهنگی یاران ابلیس است.

وی با بیان اینکه ادامه تحصیل فرزندان در حوزه‌های علمیه سبب رونق زندگی می‌شود، بر ترغیب فرزندان در ادامه تحصیل در حوزه‌های علوم دینی تأکید کرد و افزود: تربیت فقیه دینی یک واجب کفایی است.

خطیب جمعه درمیان با انتقاد از رژیم آل سعود در همراهی با برنامه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل ادامه داد: مدعیان خدمت به حرم پیامبر و پرده‌داران مسجدالحرام در واقع پرچمداران دشمنی با اسلام ناب در جهان اسلام هستند.

وی تداوم تفکر شیعی را یکی از اهداف فرهنگی امام جعفر صادق (ع) برشمرد و اضافه کرد: امام صادق (ع) با تربیت قریب 4 هزار متفکر دینی در واقع بنیانگذار حوزه‌های علمیه در جهان اسلام است.

خطیب جمعه درمیان حمایت از ولایت را رمز اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دانست و افزود: استکبار فکر نکند که ما در راه دفاع از ولایت خسته می‌شویم.

سنجری زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بیان ارزش‌های دفاع مقدس را نیاز همیشگی جامعه برشمرد و یادآور شد: شهدا معلمان سرافراز مدرسه عشق و آموزگاران راستین اسلام ناب هستند.

وی با اشاره به شهادت دو بانوی سرافراز استان در جوار بقیع و به دست آل سعود ابراز داشت: بزرگترین گناه این شهدا احیای اسلام ناب، حج ابراهیمی و اعلام برائت از مشرکان و طاغوتیان است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول