اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

ترافیک در 5 نقطه محور سوادکوه سنگین است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه گفت: پنج نقطه محور سوادکوه به دلیل حضور خودروهای سبک و سنگین با قفل ترافیکی روبه‌رو شده است.

ترافیک در 5 نقطه محور سوادکوه سنگین است

لهراسب رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از قفل ترافیکی در نقاطی از محور سوادکوه خبر داد و گفت: مناطق مختلف محور حدود 100 کیلومتری سوادکوه با ترافیک سنگین روبه‌رو شده است که ترافیک در پنج نقطه آن قفل شده است.

رحمتی به دلایل این قفل ترافیکی اشاره کرد و افزود: حضور ماشین‌آلات سنگین که به دلیل محدودیت‌های ترافیکی از محورهای دیگر استفاده نمی‌کنند و حضور مسافران برای تعطیلات آخر شهریور و حضور علاقمندان به طبیعت در ییلاق بالادست سوادکوه از دلایل ترافیک در این محور است.

وی افزود: محور سوادکوه در ایام اوج مسافرت و در زمان رفت‌وآمد مسافران با ترافیک سنگین روبه‌رو می‌شود که عریض کردن جاده این محور و حذف نقاط حادثه‌خیز می‌تواند به کاهش قابل توجه ترافیک کمک کند.

معاون فرماندار شهرستان سوادکوه بر تاکید وزیر و مسئولان وزارت راه و شهرسازی و استانداری و مسئولان دیگر استانی و ملی بر تسریع در اتمام طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار سوادکوه بر تسریع در چهار بانده شدن محور سوادکوه تاکید دارند.

رحمتی به قفل ترافیکی در نقاط مختلف محور سوادکوه در مقاطع زمانی امروز اشاره و خاطرنشان کرد: منطقه گدوک و اوریم، سرخکلا و پیچ آینه و پیچ کوبان از نقاط دارای قفل ترافیکی است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با تقدیر از حضور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه و پرسنل این نیرو در محور سوادکوه یادآور شد: مدیریت و هدایت ترافیک توسط نیروی انتظامی و پلیس راه سوادکوه قابل تقدیر است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول