اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی سمنان عنوان کرد

استاندارد سمنان؛ پایلوت آزمایشگاهی شماری از استان‏ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان گفت: مجموعه استاندارد سمنان پایلوت آزمایشگاهی شماری از استان‏های کشور برای انجام تست‏های آزمایش است.

استاندارد سمنان؛ پایلوت آزمایشگاهی شماری از استان‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان عباس رستمی پیش از ظهر امروز در بازدید نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از آزمایشگاه‏های اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان و بخش‏های مختلف این اداره کل اظهار داشت: نمونه‏های متعددی در بخش‏های کالایی مختلف از استان‏های دیگر کشور به سمنان ارجاع می‏شود و این به دلیل کیفیت بالای کار و داشتن امکانات مورد نیاز در این استان است.

وی از فعال شدن بیش از 27 آزمایشگاه در بخش‏های مختلف کاری در اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان خبر داد و گفت: شماری از آزمایشگاه‏ها، در واحدهای تولیدی و صنعتی استان فعال هستند.

رستمی همچنین یادآور شد: علامت استاندارد ایران در حقیقت نماد داشتن حداقل کیفیت مورد تایید است و در اصل تضمین می‏شود که این کالای تولیدی دارای کیفیتی بوده که می‏تواند استفاده شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان همچنین با اشاره به اجرای طرح «طه» در همه استان‏های کشور گفت: در قالب اجرای این طرح، نمونه‏ای از کالاهای تولیدی هر استان در استانی دیگر مورد آزمایش قرار می‏گیرد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول