اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت اهانت فیلمساز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)

دانشگاهیان بناب تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اهانت فیلمساز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

دانشگاهیان بناب تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، دانشگاهیان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اعم از اساتید، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه ساخت فیلم موهن فیلمساز آمریکایی و اسرائیلی که در آن به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) اهانت شده است؛ محکوم کرده و این عمل غیرانسانی و بی‌شرمانه را جنایتی غیرقابل بخشش برشمردند.

در این تجمع که به همت بسیج کارکنان این دانشگاه برگزار شد، حاضران ضمن سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی، با صدور بیانیه‌ای این حرکت زشت را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: درماندگی و بیچارگی دشمنان بشریت از بیداری امت اسلامی، یک بار دیگر آنان را بر آن داشت که با سخیف‏‌ترین روش‌های ممکن، کینه خود را از دین مبین اسلام نشان دهند، این بار یک کارگردان صهیونیست با دریافت مبلغی کلان دست به ساخت فیلمی موهن درباره پیامبر اکرم(ص) و اسلام زده است.

این بیانیه می‌افزاید: در این فیلم که در خاک ایالات متحده آمریکا و با همکاری مشترک یهودیان صهیونیست و کشیش دیوانه آمریکایی ساخته شده است توهین‌هایی به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام شده است که زبان از بیان آنها شرم دارد.

دانشگاهیان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در این بیانیه تصریح کرده‌اند: اهانت به پیامبران، قدیسان و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب، عملی است که هیچ مکتب و مرامی آن را نمی‏‌پذیرد. بنابراین کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم(ص) می‏‌زنند پیرو هیچ دین و مکتبی نیستند؛ بلکه از شیطان پیروی می‏‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همان‌طور که همه می‌دانند اندیشه‏‌های اسلام‏‌هراسی که پس از 11 سپتامبر در جهان اوج گرفت، در سال‏‌های اخیر به شکل اهانت‏‌های هنری، ترسیم کاریکاتور، قرآن‌سوزی و ساخت فیلم خود را نشان داده است، اگر چه دلیل اصلی این اهانت‏‌ها در موارد سابق، عدم شناخت واقعی از آموزه‎های حکیمانه و الهی اسلام و قرآن بوده است، اما حرکت اخیر همان‌طور که سازنده این فیلم در گفت‌وگو با رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرده است؛ کاملاً آگاهانه، عامدانه و با اهداف سیاسی صورت پذیرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: گذشته از صحنه‏‌های سخیفی که ارزش بیان ندارد، یکی از موارد عجیب این فیلم آن است که مسلمانان را افرادی شکنجه‏‌گر و خون‌ریز معرفی کرده است در واقع، در این فیلم بسیاری از جنایت‏‌هایی که نظامیان آمریکایی، اسرائیلی و غربی در سال‏‌های اخیر در حق مردم فلسطین، عراق و افغانستان انجام داده و در گوانتانامو و ابوغریب مرتکب شده‌اند را بی‏‌شرمانه به اسلام و مسلمانان نسبت می‏‌دهد، حال آنکه اسلام، دین عطوفت و پیامبر اکرم(ص) به شهادت خداوند متعال رحمت برای جهانیان بوده است.

دانشگاهیان واحد بناب خاطرنشان کرده‌اند: بنا بر آنچه گذشت دست مسلمانان واقعی هیچ‌گاه به آزار و شکنجه و خشونت آلوده نشده و نمی‏‌شود؛ بلکه این گروه‏‌های مسلمان‏‌نمای تکفیری و وهابی هستند که با حمایت رسمی سرویس‏‌های جاسوسی آمریکا و غرب و در جهت منافع آنها دست به عملیات تروریستی می‏‌زنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: تهیه و پخش این فیلم از سوی افراد مرتبط با کشورهای انقلابی شمال آفریقا همچون مصر نشان‎دهنده خشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از بهار بیداری اسلامی در منطقه است. صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها که منافع خود در منطقه را از دست رفته می‏‌بینند، با این حرکات مذبوحانه تلاش می‏‌کنند تا آب رفته را به جوی بازگردانند.

دانشگاهیان بسیجی واحد بناب از تمام مسلمانان و عاشقان اسلام و پیامبر به ویژه پیروان اهل بیت(ع) می‏‌خواهد تا با برگزاری تظاهرات و صدور بیانیه، محکومیت و اعتراض خود را نسبت به این عمل موهن اعلام کنند و حداکثر تلاش خود را برای تحریم این فیلم و جلوگیری از ادامه این حرکات شیطانی انجام دهند.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول