اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو هفته رقابت

جوادالائمه قهرمان مسابقات کانون‌های فرهنگی کاشان شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد ورزش مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان از تیم جوادالائمه به عنوان قهرمان سومین دوره مسابقات فوتسال کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان نام برد.

جوادالائمه قهرمان مسابقات کانون‌های فرهنگی کاشان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین دوره رقابت‌های فوتسال کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان با عنوان جام سردار شهید حاج حاتم بعد از دو هفته و برگزاری 50 بازی با قهرمانی تیم جوادالائمه «الف» به پایان رسید.

وی افزود: تیم‌های جوادالائمه «ب» و خاتم‌الانبیاء به ترتیب عنوان‌های نایب قهرمانی و سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها، محمد مقامی از تیم حیدر کرار عنوان بهترین بازیکن و حسن عسگری به همراه مهدی غنایی از تیم‌های جوادالائمه «الف» و «ب» با 18 گل زده عنوان بهترین گلزن مسابقات را به خود اختصاص دادند.

انصاری یادآور شد: در این دوره از مسابقات 24 تیم شرکت‌کننده از کانون‌های فرهنگی کاشان در شش گروه چهار تیمی دور مقدماتی مسابقات را آغاز کردند و در پایان تیم‌های جواد الائمه «الف»، جواد الائمه «ب» و خاتم‌الانبیاء مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در ادامه از محسن اسدی، حسن عگسری، میلاد سلیمانی، محمدعلی فلاحیان، علی مصیّبی، مجتبی طوطیان، علیرضا گیاهی، مسعود صدوقی، سجاد سعادت و افشین خدادادی به عنوان بازیکنان تیم جوادالائمه «الف» نام برد که با سرپرستی مهدی مقنیّان و مربی‌گری جعفرحفیضی قهرمان مسابقات شدند.

به گفته وی در پایان این رقابت‌ها جوایز و کاپ‌های تیم‌های برتر مسابقات، توسط مسئولان مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان اهدا شد.

انصاری همچنین بازیکنان تیم جواد الائمه «ب» نایب قهرمان مسابقات را شامل حامد شورابیان، سعید غدیری، علی یعقوبی، محمدحسین گلسرخی، مهدی شافوری، مهدی غنایی، حسن باقرزاده، معین امیدالله، امیرحسین جعفری، امیر شاکری اعلام کرد که با مربی‌گری جعفر حفیضی و سرپرستی امیرعباس علائیان به مصاف حریفان رفتند.

به گفته وی بازیکنان تیم خاتم‌الانبیاء در این مسابقات نیز شامل حسین سلطانیان، سعید عابدی، امیر عابدی، محمد زاهدی، امیرحسین باغبان، علی حسینی، شهاب شهریاری و امیرحسین وکیلی بودند که با مربی‌گری وحید اکرم‌نژاد و سرپرستی اصغر دستمردی به مقام سوم مسابقات دست یافتند.  

شهرستان کاشان دارای 125 کانون فرهنگی فعال با 10 هزار نفر عضو است که از این تعداد 85 کانون آن در شهر کاشان و 40 کانون دیگر در بخش‌های قمصر، برزک، نیاسر و بخش مرکزی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول