اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری اهل کشور هند:

راه مقابله با تبلیغات منفی علیه اسلام عمل به آموزه‌های قرآنی است

خبرگزاری فارس: قاری اهل کشور هند راه مقابله با تبلیغات منفی علیه اسلام و مسلمین را اتحاد و برادری مسلمانان و عمل به آموزه‌های قرآنی دانست.

راه مقابله با تبلیغات منفی علیه اسلام عمل به آموزه‌های قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد المجاهد، دانشجوی 27 ساله هندی، که در رشته حفظ این دوره از مسابقات به میزبانی تبریز، شرکت کرده است، با محکوم کردن اقدام فیلم‌ساز آمریکایی در ساخت فیلم ضد اسلامی افزود: چنین کارهایی بسیار زشت و توهین‌آمیز است و کسی حق توهین به اعتقادات دیگری را ندارد.

وی راه مقابله با تبلیغات منفی علیه اسلام و مسلمین را اتحاد و برادری مسلمانان و عمل به آموزه‌های قرآنی دانست.

المجاهد، سطح مسابقات را بسیار عالی توصیف کرد و از میهمان‌نوازی گرم مردم تبریز قدردانی کرد و گفت: این مسابقات فرصتی را فراهم آورد که از نزدیک با سایر برادران دینی آشنا شده و از مراکز پیشرفته قرآنی در تبریز نیز بازدید کنیم.

این قاری هندی، نقش دانشجویان مسلمان در اتحاد و همدلی جهان اسلام و گسترش آن را موثر دانست و افزود: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته با الگو‌برداری از رهنمودهای قرآنی می‌توانند در پیوند ملت‌های مسلمان سفیر خوبی باشند.

المجاهد، سطح آموزش قرآن و میزان استقبال مسلمانان در فراگیری قرآن را خوب دانست و اظهار کرد: هیچ محدودیتی در زمینه بسط فرهنگ قرآنی وجود ندارد و هر روز بر تعداد خیل مشتاقان افزوده می‌شود. 

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول