اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

آمریکا منتظر عواقبی سخت‌تر برای توهین به پیامبر اسلام باشد

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس گفت: تحرکاتی که طی چند روز گذشته پیرامون توهین به پیامبر اسلام در جهان اسلام صورت گرفت کم‌ترین و کوچکترین واکنش به این اقدام احمقانه و خصمانه بود.

آمریکا منتظر عواقبی سخت‌تر برای توهین به پیامبر اسلام باشد

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امام راحل چنان مسیر این انقلاب را هوشمندانه ترسیم کردند که ایران اسلامی تا همیشه در مقابل استکبار به خصوص آمریکای جنایتکار خواهد ایستاد و هیچ‌گاه به این رژیم استکباری باج نخواهد داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از دلایل پا برجا ماندن انقلاب همین عدم ارتباط با آمریکا بوده که استمرار نظام الهی جمهوری اسلامی مستلزم ادامه همین روند است.

بزرگواری ادامه داد: سران رژیم آمریکا تا آن جا که به یاد داریم همواره افرادی با بهره هوشی سیاسی پایین بوده‌اند که هزینه‌های زیادی برای ملت خود تراشیده‌اند و این هزینه‌ها تاکنون هیچ‌گونه دستاورد مثبتی برای آن‌ها نداشته و تنها چهره این رژیم را نزد ملت‌ها زشت و کریه جلوه می‌دهد.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس با ذکر این سخن که آمریکا هم‌اکنون تا خرخره در کشورهای منطقه در باتلاقی که خود ایجاد کرده فرو رفته است، تأکید کرد: هنوز برای ما معلوم نیست که چرا با این همه مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند به دنبال دشمن‌تراشی بیشتر برای خود هستند.

بزرگواری حماقت و جهالت را نزد سردمداران این رژیم امری عادی دانست و گفت: از دوره کارتر که همزمان با شکل‌گیری انقلاب شد این حماقت‌ها ادامه پیدا کرد و نسبت به ملت ایران سیاست‌های بچه‌گانه اتخاذ کردند و اینک مشاهده می‌کنیم که برای مقابله با جمهوری اسلامی چه بهانه‌های بنی‌اسرائیلی که چاق نمی‌کنند.

وی افزود: اوج حماقت آن‌ها در این است که به آخرین فرستاده خدا توهین می‌کنند و نمی‌دانند که بیش از یک میلیارد مسلمان جهان با هر تفکر و اندیشه‌ای در مقابل این هتک حرمت بزرگ پاسخی خواهند داشت.

بزرگواری تصریح کرد: رژیم نادان و احمق آمریکا که سال‌ها بازیچه دست صهیونیست‌ها شده با چنین روندی هر روز به اضمحلال و نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری همه ملت‌های مسلمان به خصوص مردم ایران اسلامی و به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد را در مقابل چنین اهانت بزرگی سنگین دانست و گفت: همه با هم در راهپیمایی و تظاهرات علیه کفار شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول